Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co warto obejrzeć wiosną?

     Dobry wieczór! 

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym opowiem Wam o dwóch filmach, które moim zdaniem warto zobaczyć. Być może nudzicie się wieczorami lub po prostu chcecie zrelaksować się przy ciekawym filmie i akurat przypadną Wam do gustu moje propozycje. Stworzyłam także kilka stylizacji inspirowanych kadrami z proponowanych produkcji. 


1. Niewiniątka 




Film z genialną Audrey Hepburn. Opowiada historię dwóch nauczycielek, które muszą zmierzyć się z następstwami plotki rozsianej przez uczennicę. Dziewczynka twierdzi, że kobiety pozostają w związku i opowiada o ich relacji swojej babci. Z czasem pogłoska obiega całe miasto, co obfituje w szereg przykrych sytuacji, a także sprawia, że skrywane tajemnice wydostają się na powierzchnię. 

Film nie wpasował się w swoje czasy – w momencie jego wydania (lata 60. XX wieku) budził kontrowersje i nie zyskał uznania krytyków. W moim odczuciu przerażające jest to, że niektóre sytuacje ukazane w produkcji mogłyby wydarzyć się nawet dzisiaj – to niezwykle przykre. 



Moje stylizacje: 



W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fendi | Spódnica – Windows Of The World | Koszula – Pretty N' Love | Bluzka – Decades | Torba – Bizou | Kolczyki – Schiaparelli. 


W stylizacji wykorzystałam: Buty – It Girls | Spódnica – Decades | Płaszcz – Decades | Bluzka – Bizou | Pasek – Voile | Torba – The Jet Set | Naszyjnik – It Girls | Kolczyki – Pearls. 


2. Kawaler w raju 


Polecam zwłaszcza na samotne lub smutne wieczory. Idealny film, kiedy chcemy się pośmiać i przy okazji potrzebujemy szczęśliwego zakończenia. Ja pierwszy raz oglądałam go na TCM – tak bardzo tęsknię za tą stacją! Pamiętacie może ten kanał? 

Produkcja opowiada historię słynnego pisarza, który przybywa na przedmieścia amerykańskiego miasteczka, aby zdobyć materiały na swoją najnowszą powieść. Mężczyzna szybko wzbudza zainteresowanie kobiet oraz... gniew ich mężów. 

Tak, to typowa komedia romantyczna, ale z bardzo dobrą obsadą (Lana Turner!) i humorem, który nie jest prostacki czy wulgarny. 





Moja stylizacja: 


W stylizacji wykorzystałam: Buty – Young Hollywood | Sukienka – Pearls | Torebka – Pretty N' Love | Bransoletki – Archive | Naszyjnik – Young Hollywood | Kolczyki MSW. 


Mam nadzieję, że moje filmowe propozycje Was zainteresują. 

Wiem, że nie było mnie tutaj już pewien czas, ale obiecuję, że się poprawię i będę wrzucała posty regularnie :) 


Miłego wieczoru! 


Źródła zdjęć: imdb.com 

5 komentarzy:

  1. Pierwszy film brzmi bardzo intrygująco :)
    Stylizacje jak zawsze bardzo klimatyczne :) Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie pierwszy film, ostatnia stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie pierwsze zdj do drugiego filmu - ten kostium wyglada naprawde ladnie! Uwielbiam stylizacje z bialymi sukienkami i duza iloscia diamentow/perel <3 drugi look bardzo dobrze odwzorowany, idelanie oddaje klimat filmu :) Audrey Hepburn kojarze tylko ze Sniadaniem u Tiffanyego. Przyznam ze tematyka pierwszego tytulu jest naprawde intrygujaca, az ciekaw jestem co sie tam wydarzy! Kiedys wiosna uwielbialem ogladac anime i zachwycać sie wiosna ukazana w tych produkcjach. Najbardziej urzeklo mnie w nich przedstawienie wiosennej pogody, zwlaszcza deszczu i kwitance drzewa wisniowe 🥰 a niestety teraz wiosna to tylko nauka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam filmy z Audrey, piękne stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała interpretacja tematu i te czarno-białe stylizacje nadające klimatu tamtej epoki <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!