Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Motywacja do wygranej jest ważna, ale motywacja do przygotowania się jest niezbędna.

 

Witajcie kochani! 

Jak tam u Was? Co słychać? Co porabiacie? U mnie dziś okropna pogoda, przez co usypiam na stojąco ;p Nie mam też dziś totalnie weny do niczego, a już od dawana do stardoll. Jakoś straciłam ochotę do wchodzenia tam i do bloga... Dziś aranżacje stworzyłam, ale prawie szlak mnie trafił. Nowych mebli i dodatków nie idzie użyć bo zacinają ta genialną aplikacje... Dramat jakiś! Ostatecznie jednak udało się stworzyć coś takiego. 

Dajcie znać co myślicie :) Czekacie na dzisiejszą limitowaną kolekcję? 



4 komentarze:

  1. Wczoraj się cieszyłam, bo pierwszy raz od tygodnia wyszło słońce i było cieplej, dzisiaj znów zimno i deszczowo, więc podobnie do ciebie straciłam motywację. Mam wrażenie, że sd na przeglądarce o wiele lepiej chodził niż w aplikacji, notorycznie coś się zacina albo mnie wywala. Aranżacja bardzo mi się podoba, uwielbiam takie lustra, a złote krzesła mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpię na stojąco, jak Ty, bo mam natłok zajęć na uczelni, a odzwyczaiłam się od takiego tempa.

    Bardzo ładna aranżacja, bogata. Świetnie mi się komponują te złote elementy z całością :D
    Czekam na YH, mam nadzieję, że będzie coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba kacik z ceglana sciana chociaz normalnie nie podoba mi sie czerwona cegla 🙊 pieknie wyglada tam zielen i zloto, dobry wybor lustra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny pokój! Tez bym chciała umieć robić takie cudowne aranżacje <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!