Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale VI: Etap I - Głosowanie
Skończył się termin oddawania prac do pierwszego etapu nowej edycji Modowych Rywali, więc przyszła pora na głosowanie! Kto według Was poradził sobie z tematem najlepiej?
Głosowanie odbywa się na blogu, do którego link podany jest poniżej.

Głosowanie trwa do NIEDZIELI 09/05/2021, 20:00
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć

Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją

Głosujemy na tej stronie! - link

Szafirowa Drużyna
Turkusowi Zawodnicy
Diamentowa Ekipa
Szmaragdowa Załoga
Rubinowy Team

40 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda stylka była wysłana też osobno, pretensje już nie do nas ;)

      Usuń
    2. Ale skoro słabo je widać, to pytanie do Kamila - czy dałoby radę rozłączyć stylki? :)
      Jeśli trzeba je wysłać jeszcze raz to daj znać i mogę je podesłać na maila albo coś.

      Usuń
  2. Dla mnie wszyscy spisaliście się świetnie – domyślam się, ile pracy w to włożyliście i bardzo doceniam. Przepraszam za długość, bo to będzie prawdopodobnie najdłuższy komentarz świata, ale trudno.

    Szafirowa drużyna:
    Świetny pomysł z konewką! Widać element wspólny i widać, że jesteście drużyną.
    Stylizacja Hongwart skradła moje serce – niby romantyczka, elegancka dama, a jednak gotowa do pracy na farmę (serdecznie zapraszam razem z Okapim Tomkiem). Kwiaty świetnie tutaj wyglądają i sprawiają, że stylizacja ma to coś.
    Rastamankaaaa to taka dama, która przed imprezą postanowiła podlać kwiatki :D Uroczo to wygląda! U poziomkowej001 podoba mi się dobór kolorów. Monikakochejda wygląda skromnie, ale ja akurat nie jestem fanką przeładowanych stylizacji, więc kupuję tę propozycję.
    Anulcia345 totalnie zachwyca! Jest piękniej niż pięknie!

    Turkusowi zawodnicy:
    Jestem zachwycona wszystkimi pracami! Szkoda, że można oddać tylko 3 głosy, bo najchętniej zagłosowałabym na Was wszystkich.
    Ksante miała rewelacyjny pomysł z syrenką, to jest takie słodkie i śliczne, awww! Not_ur_babe wygląda bardzo trendy – moim zdaniem wykreowałaś swój własny styl i powiedziałabym, że ta stylizacja jest właśnie w Twoim stylu. Lubię oglądać Twoje outfity w grze, więc przyjemnie i tutaj widzieć coś bardzo udanego. O ile nie lubię tej marynarki, tutaj robi robotę i świetnie wpasowuje się w stylizacje. Emi155 także świetnie poradziła sobie z tematem – połączenie elegancji, zwiewności z ciężką bluzą, podoba mi się. MissOliwiah z pazurem, też wydaje mi się dość charakterystyczne dla Dawida i właśnie to lubię - kiedy ktoś w stylizacjach pokazuje siebie i swój styl, a nie się przebiera. Jestem zachwycona tymi butami i totalnie uwielbiam ilość tych pasków i to, jak je na siebie ponakładałeś. Ola4077 również połączyła różne style i w moim odczuciu wyszło to dobrze.
    Uwielbiam wszystkie wasze stylizacje, świetna robota! Gratuluję!

    Diamentowa Ekipa:
    Rocka – odpadłam, kiedy to zobaczyłam. Dla mnie najlepsza stylizacja w tej turze, wygrałaś, kobieto. Kompletnie zdobyłaś moje serce. Wszystko jest tak dopieszczone i zrobione z mega pomysłem.
    Izolda również szalenie mi się podoba! Na pewno obejrzałabym się za taką panią na zakupach. Zauroczona jestem połączeniem ubrań u Pati, naprawdę świetnie to wyszło. Aleksandra i singiel wypadają równie dobrze.

    Szmaragdowa Załoga:
    Tutaj też jest pięknie! Emu.musia świetnie połączyła wężowe motywy, a ten zwierzak na kapeluszu wygląda fenomenalnie. Teinn prezentuje się tajemniczo, ale równie pięknie i intrygująco. U BlackLips uwielbiam połączenie kolorów – bardzo podobają mi się stylizacje, w których królują 2 kolory z drobnymi elementami, np. złota lub srebra, więc wpasowałaś się w moje klimaty. Julionka11 też połączyła ubrania w nieoczywisty sposób i wyszło coś świetnego, podobnie WERRA.
    W ogóle fajnie, że wszystkie zdecydowałyście się na połączenie spódnica + spodnie, spójnie to wygląda i tworzy ładną całość.
    Brawa dla Was, prezentujecie się kapitalnie!

    Rubinowy Team:
    Wasze stylizacje także mnie zauroczyły i chwyciły za serce. Maggi tak pięknie wygląda w tym srebrze, aż chciałabym z nią potańczyć (tak mi się kojarzy ta stylizacja). PunkKasiulę też zabrałabym na jakieś wieczorne wyjście. Obie lśnicie jak diamenty. Mega polubiłam pomysł dobrejpogody na wykorzystanie bielizny jako stroju – nie sądziłam, że to będzie się prezentowało aż tak dobrze. Do tego bardzo leży mi połączenie butów z tą torebką. Jassmaka wygląda bardzo nowocześnie i trendy – jakby wyszła z ekskluzywnego butiku.
    Pięknie!

    Moim zdaniem naprawdę wszyscy się postarali. Nie przesadziłam ze swoim entuzjazmem, chociaż może się tak wydawać – bardzo czekałam na ten post i się nie rozczarowałam.
    Gratuluję Wam wszystkim i przesyłam pozytywną energię, bo domyślam się, że czytanie komentarzy i oczekiwanie na wyniki może być stresujące.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przepraszam za błędy i liczne powtórzenia – pisałam to o 2 w nocy, zaraz po napisaniu dwóch esejów na zaliczenie przedmiotów literaturoznawczych, mój mózg powoli się przegrzał. Wybaczcie!

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, dziękuję<3

      Usuń
    3. Kochana, bardzo miło przeczytać taki cudny komentarz <3 Ten konkurs praktycznie zawsze generuje falę hejtu i narzekania ze strony osób niebiorących udziału, dlatego bardzo się cieszę, że jesteś i wnosisz tu tyle słońca i słodyczy <3

      Usuń
    4. Dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo <3 I jeszcze kitki mi się udało tam przemycić, to już w ogóle win! :D

      Usuń
    6. Zgadzam się w pełni z Rocką, jesteś naszym słoneczkiem rozjaśniającym cały hejt w polskiej społeczności Stardolla i wnosisz tyle dobrego, że potrzebujemy więcej takich ludzi 💕 dziękuję za miłe słowa, cieszę się że moja praca ci się podoba :D

      Usuń
  3. Świetne stylizacje! Już widzę kilka takich co skradły mi serce :D
    Konewka w Szafirowej Drużynie to naprawdę niecodzienny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ❤️ prawie każdy ma w domu rośliny, a je podlewać trzeba 😁

      Usuń
    2. Zbyt często o tym zapominam xD Może stylizacja z konewką by pomogła :D

      Usuń
  4. Gdybym miała wybrać najlepszą grupę to chyba bym nie potrafiła. Wszystkie bardzo mi się podobają i są mega spójne. Świetny pomysł z konewkami! To coś bardzo oryginalnego, nie wpadłabym na to. :D Siatki z zakupami też wyszły super, sama myślałam o czymś podobnym. Generalnie każda drużyna ma jakiś ekstra element, myślę że to będzie jedna z lepszych edycji.
    Teraz trzeba się tylko zastanowić i zagłosować, także życzę powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, cieszę się że nasz pomysł ci się spodobał ❤️

      Usuń
  5. Szczerze, to jestem zawiedziony stylizacjami. W niektórych grupach pomysły fajne, lecz wykonanie już gorsze. Dla mnie najlepsza i najbardziej spójną grupą jest Szmaragdowa Ekipa. Podoba mi się też Diamentowa grupa, chociaż stylizacja singiel trochę odstaje od reszty. Według mnie najlesze stylizacje ze wszystkich to kreacje od Rockrolla_ (jedynie ten kapelusz jak dla mnie do wymiany, lub do skasowania całkowicie) i Emu.musia (cudowne połączenie spódnicy, torebki, i ten wąż. ahh. Najlepsza stylizacja! Wszystko bardzo fajnie dopracowane, dopieszczone. Fryzura, dodatki, no miodzio.). Szafirowa drużyna - dobry pomysł, wykonie fatalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powaliły mnie stylizacje :( wgl chyba najsłabiej wypadła drużyna Szafirowa,stylizacje nie które eleganckie ale po co ta konewka??to tak jakby iść na bal i wziąć ze sobą konewkę albo założyć suknię balową i iść w niej do ogródka i pielić kwiatki...ale swoje głosy oddałam,ogólnie podoba mi się propozycja izoldy,stylizacja jest bardzo fajna,ładna jest też Rocki ale ten garnek na głowie jest fatalny i ja bym go wyrzuciła,wąż na kapeluszu Emu.Musia rozwalił mnie :D bardzo ciekawy pomysł :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym nie wyrzuciła. Może sobie chciałam jajka do niego schować, żeby mi się nie potłukły w drodze ze sklepu? 😂

      Usuń
    2. Ta konewka miała przełamać tę elegancję i zrobić z tego coś niecodziennego, w końcu takie był temat 😉
      Kapelusz Rocki jest świetny!

      Usuń
  7. Ciężko mi coś powiedzieć, bo temat był trudny, a nie należę do osób zbytnio kreatywnych więc nawet nie wiedziałam do końca, jak go ugryźć :D Dziękuję za pomoc mojej drużynie :> Większość stylizacji może faktycznie nie powala, ale nie mnie to oceniać, bo moja również taka nie jest :D

    Jeśli spojrzeć na drużyny, to uważam, ze każda zawarła jakiś element niecodzienności, aczkolwiek w rubinowej tego nie widzę.
    Co do pojedynczych stylizacji (pominę moją grupę bo te już wcześniej widziałam), to bardzo podoba mi się propozycja emu.musi i teinn - faktycznie są niecodzienne, bardzo ciekawe :D oraz Jassmaki - ale tutaj widzę już codzienną stylizację.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też podoba mi się Twoja stylizacja! Świetna jest ta góra!

      Usuń
  8. Rzeczywiście najbardziej spójnie wygląda szmaragdowa załoga. Bardzo podobają mi się stylizacje, które przesłały emu.musia, maggi oraz jassmaka i na te osoby oddam swoje głosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na całe drużyny, chyba najbardziej podobają mi się propozycje diamentowej ekipy - widać nawiązanie do codzienności, siatka na zakupy ;) Szmaragdowa załoga też super sobie poradziła

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają wszystkie grupy. Każda sobie moim zdaniem dobrze poradziła. Pomysł z konewkami u Szafirowych to sztos. No przecież do ogródka nie chodzi się w sukniach, więc jest to zdecydowanie niecodzienne. Turkusowych połączył kolor, więc spójność zachowana. U Szmaragdowych widzę zestawienie spodnie + spódnice, co zdecydowanie jest niecodziennym połączeniem. W Rubinowym Teamie mam wrażenie, że grupa podzieliła się na dwa obozy, ale każda stylizacja ma coś w sobie. U nas właśnie te siatki miały być elementem spójności/codzienności i cieszę się, że zostało to zauważone :) Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! A mi się najbardziej podoba wasz pomysł - siatki na zakupy. I wszystkie pięknie wyglądacie ♥

      Usuń
  11. Widzę że miałyśmy z dobrąpogodą podobny pomysł co do bielizny (tak mam w stylizacji użyte bieliżniane body* Moim pomysłem było wykorzystanie codziennej bielizny w niecodzienny sposób czyli ubranie jej na wyjście :)
    Jest kilka stylizacji które mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic bardziej codziennego niż bielizna, raczej większość ludzi ją nosi :D

      Usuń
  12. wiekszosc tych stylek powinna byc dopisana do listy legalnych rzeczy ktore sprawiaja ze wygladasz jak psychopata XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Glosy juz oddane 🙈 bardzo podoba mi się efekt koncowy w naszej grupie, wyszlo spojnie i na temat :) chodzilo nam o codzinna czynnosc - pielęgnowanie ogrodka i niecodzinny ubior - eleganckie kreacje ;) Konewka to nasz element wspolny :) widze sporo dobrych prac, jednak najbardziej wyrozniaja sie te od Ksante, Rocka i dobrapogoda, pomysl na uzycie cielistej bielizny jest naprawde ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się stylki emu.musi i teinnn. W większości grup widzę spójność, tak jak w większości stylizacji widzę nawiązanie do tematu, aczkolwiek średnio podobają mi się stylizacje. Liczyłam na coś więcej, ale to tylko pierwszy etap więc pewnie będzie coraz wyższy poziom :) W każdej grupie jednak znalazłam chociaż jedną (w niektórych i trzy) stylizacje, która mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat był dosyć trudny i byłam bardzo ciekawa, kto i na co wpadnie ; )
    Niektórzy pojechali bardzo kreatywnie, nie powiem, chapeau bas X"D
    Tak czy siak, najbardziej podoba mi się praca Izoldy, rocki, singla, dobrejpogody, maggi, jassmaki i oczywiście wszystkie Szmaragdowej Załogi hahah

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!