Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale VI: Etap II - Wyniki
Termin oddawania głosów na poszczególne prace do Etapu drugiego skończył się wczoraj, a więc pora na zaprezentowanie wyników. Ten etap w porównaniu do pierwszego wypadł dużo lepiej, poziom prac był naprawdę na wysokim poziomie!

Szmaragdowa Załoga 53
emu.musia 16
BlackLips 14
Teinnn 12
WERRA. 11
Diamentowa Ekipa 46
izolda1996-k 16
rockarolla_ 13
Pati-1997 9
singiel 8
Turkusowi Zawodnicy 43
not_ur_babe 17
emi155 11
Ksante 8
ola4077 7
Szafirowa Drużyna 39
Anulcia345 12
rastamankaaaa 12
hongwart 11
poziomkowa001 4
Rubinowy Team 47
Jassmaka 19
maggi 18
dobrapogoda 6
PunkKasiula123 4

Gratuluję Jassmaka, maggi, not_ur_babe, emu.musia oraz izolda1996-k za osiągnięcie największej ilości głosów, oby tak dalej!

Wszystkie osoby, które są ostatnie w tabelce, to jest: WERRA., singiel, ola4077, poziomkowa001 oraz PunkKasiula123 niestety nie przechodzą do następnego etapu i żegnają się z konkursem już teraz. Dziękujemy za wzięcie udziału, mam nadzieję, że będziecie dalej śledzić konkurs!

Wszystkie informacje na dedykowanej stronie konkursu zostały aktualizowane!

Wyczekujcie posta z zadaniem do Etapu III jutro!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wyników i dziękuję ślicznie za głosy ❤️
    Ciekawe jaki będzie następny temat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które oddały głos na moją stylizację, a także gratuluję pozostałym uczestnikom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Bardzo dziękuję za głosy!
    Niecierpliwie czekam na kolejny temat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wszystkim i dziękuję każdemu za oddane na mnie głosy!! Już nie mogę się doczekać kolejnego etapu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziekuje za glosy na moja prace :) bardzo jestem ciekaw nowego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za głosy!! ♥ Miło mi
    Gratuluję pozostałym i mam nadzieję, że następny etap odbędzie się bez żadnych nieporozumień

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za głosy i gratuluję pozostałym:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!