Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
air

    Na Stardoll ostatnio dużo osłów ( i nie mówię tutaj o ludziach), więc nie mam o czym pisać... A jak nie mam o czym pisać to siedzę i patrzę w tą swoją nową szafę i wymyślam. Dzisiaj (właściwie 5 dni temu) wymyśliłem te dwie puchate chmurki, to była zabawa, ale po kilku wiadomościach od innych stwierdziłem, że może to opublikuję, bo może się Wam spodobają. 
Spódnice są bluzką, staniki rękawami, torebka jest paskiem, kolczyki obcasami, bluzka wisi za doll w powietrzu, a do tego moja lalka zaczęła nosić grzywkę... ja nie wiem co tu się wydarzyło. 
    Tęsknie za Met Galą, tak bardzo mi jej brakuje, bo ja ogólnie uwielbiam życie celebrytów, a połącznie mody z celebrytami i sztuką to już całkowicie było moje niebo! W 2020 odwołana całkowicie,  tematem była "historia", a teraz przełożona, ale boję się, że znowu się nie odbędzie:( Tak bardzo chciałem zobaczyć co Meryl Streep zaprezentuje jako współprowadzący na jej pierwszej gali, co pokaże Nicki Minaj oraz Katy Perry- obie w zaawansowanej ciąży (Katy w custom looku Jean Paul Gaultier inspirowanym ikonicznym stożkowym staniku Madonny), Kim K, która ostatnio wspomniała, że pracowała nad czymś z Y/Project... Takie rozczarowanie:( Mam nadzieję, że wrzesień mnie tak nie rozczaruje! (temat ani współprowadząca bili ajlisz absolutnie mnie nie porywają- już widzę te obrzydliwe dresy Gucci, ale Timothee szalame... Może jego kwadratowa szczęka zasłoni mi innych)

+Pytałem Was jakiś czas temu o torebkę LV niestety nikt nie znalazł dokładnie tego modelu, ale jedna osoba znalazła coś podobnego: Pomeranian- napisz mi w jaki sposób chcesz odebrać nagrodę 100sd;)

5 komentarzy:

  1. Ta pierwsza! WOW! Ten pomysł na bluzkę jest świetny ♥ Naprawdę mnie oczarowała ta stylizacja.
    Druga niby prosta, ale jaka elegancka. No i te włosy opadające falą - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na wykorzystanie topu i spódnicy z yh, coś oryginalnego- nie sądziłam, że można z nimi wykombinować coś ciekawego. Druga stylizacja też jest ładna, mimo, że prosta. Również tęsknie za Met Galą i mam podobne odczucia co do prowadzącejxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te stylizacje! :D Szanuję, że umiesz się tak bawić kształtami i to wygląda tak fajnie - bo ja bym w życiu na to nie wpadła xd

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziekuje :) niebawem dam znac :) takze nie wielbie Billie, ale to na bank wiesz xd zawsze podziwiam osoby, ktore tak kreatywnie podchodza do ubran. Genialny pomysl na wykorzystanie tej złotej kreacji. W drugiej stylizacji pieknie wyglada fryzura na tle calosci :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja napiszę tylko jedno...ARCYDZIEŁO, ale już wiesz-

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!