Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Love Again

Hej!

W tym tygodniu chciałabym się podzielić z Wami stylizacjami, które udało mi się stworzyć jakiś czas temu. 
Nie wiedziałam jaką pasującą stylizację mogę dorobić do każdej z nich, więc postanowiłam obydwie razem połączyć w jednym poście : )
Można powiedzieć, że elementem wspólnym są rękawiczki!

Swoją drogą, chciałabym napisać, że właśnie zaczyna mi się sesja na uczelni, więc pewnie przez jakąś chwilę nie będę dodawać postów, ale to nic! Wiem, że część z Was również studiuje, także powodzenia na sesji!
Dajcie znać co sądzicie o moich stylizacjach ; *

Stylizacja nr 1

Beret Callie's Picks | Kolczyki It Girls | Okulary Vinyl | Choker Saint Laurent Tribute | Bluzka Miss Sixty |
Pasek It Girls | Rękawiczki Tingeling Couture | Torebka Limited Edition | Spodnie MSW | Sandałki Perfect Day 

Stylizacja nr 2

Okulary Antidote | Kolczyki Schiaparelli Tribute | Golf Pretty'n Love | Blezer Killah | Pasek Fendi Tribute |
Spódniczka Bonjour Bizou | Rękawiczki Voile | Torebka Vinyl | Skarpetki Subcouture | Szpilki Fendi Tribute


 

6 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja coś z niczego bym powiedziała , cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zestawienia! Bardzo podoba mi się pierwsza opcja, wygląda idealnie. W drugiej nie pasują mi trochę te skarpetki do lekkich butów...

    Powodzenia na sesji! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje ciekawe, ale pierwsza jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna i druga mi się podoba. Ta czerwona jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bardziej przypadla mi do gustu 😅

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!