Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
High Enough

Hej!


W końcu!
Po tak długim czasie oczekiwania pojawiła się nowa kolekcja Subcouture, więc stwierdziłam, że skorzystam z okazji i użyje nowych artykułów do swoich stylizacji.
Postanowiłam użyć w nich dwóch z trzech gorsetów, które znalazły się w tej kolekcji.

Jestem w obydwu zakochana, ten pierwszy jest przepiękny, przedstawia on obraz François Boucher (Daphnis and Chloe), natomiast drugi...
No przeuroczy! Te zwierzątka na nim są tak cudne!
Jeśli chodzi o resztę artykułów to podobają mi się bardzo akcesoria, jeansy i szpilki!
Dajcie znać co Wy sądzicie o nowej kolekcji Sub i moich stylizacjach! 



Stylizacja nr 1
Kolczyki Schiaparelli Tribute | Okulary Evil Panda | Koszula Bonjour Bizou |
Torebka It Girls | Gorset Subcouture | Spodnie Vinyl | Sandałki Vinyl

Stylizacja nr 2
Okulary It Girls | Choker Velvet Orchid | Gorset Subcouture | Pasek Vinyl |
Spódniczka Bonjour Bizou | Szelki Bonjour Bizou | Torebka Pretty'n Love | Kozaki Royalty



4 komentarze:

  1. Te gorsety są świetne, kupiłam oba i teraz tylko czekają żeby je wykorzystać :D
    Obie stylizacje są super. Bardzo podoba mi się połączenie tego gorsetu i białej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że te gorsety to jedne z najlepszych rzeczy z całej dostawy. Obie stylizacje są ładne, ale chyba bardziej przemawia do mnie pierwsza. Zgadzam się z Ksante, połączenie gorsetu i białej koszuli jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylki, szczególnie pierwsza! Akurat do mnie gorset ze zwierzątkami nie przemawia, zdecydowanie wolę ten użyty w pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ile pierwszy gorset wygląda znośnie, to drugi jest mega kiczowaty przez ten nadruk. Dostawa trochę kiepska, mało co w moim stylu. Straszna mieszanka, trudno ustalić jakim tematem/trendem się kierowali. Zakupy skromne zrobiłem. Ze stylizacji chyba wolę pierwszą...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!