Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
美人

Hej!

W tym tygodniu wspólnym elementem w obydwu stylizacjach są ostatnio zakupione przeze mnie okulary ze sklepu Rio.
Jak już wcześniej zdążyłam wspomnieć, dosyć długo na nie "polowałam", więc pewnie będą jednym ze stałych elementów moich stylizacji ; )
Obydwie stylizacje są utrzymane w ciemnej kolorystyce.
Próbowałam pokombinować coś z kolorami, ale w tym tygodniu nie spodobała mi się żadna z nowych kolekcji na sd  : /
Dajcie znać co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach! : )


Stylizacja nr 1
Beret It Girls | Okulary Rio | Kolczyki Fallen Angel | Golf Royalty | Pasek Royalty |
Spódniczka Royalty | Torebka Vinyl | Buty Y/Project Tribute

Stylizacja nr 2
Okulary Rio | Kolczyki Epiphany | Naszyjnik MSW | Blezer Limited Edition |
Top Strike A Pose | Bermudy Runway | Kopertówka It Girls | Buty Velvet Orchid

7 komentarzy:

  1. Obie jak zwykle bardzo ładne :)
    Bardzo ciekawe buty z drugiej stylizacji, chyba ich wcześniej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je przegapiłam w jakiejś dostawie haha ale przydają się! I chyba tylko 10sd kosztują ; D

      Usuń
  2. to coś co jest spódniczką/szortami jest straszne ale w tej stylce mega się obroniło i wygląda czadowo, aż musiałam napisać komentarz! drugi look taki bossy, idealny żeby rzucić w kogoś tą kopertówką i pokazać mu gdzie jego miejsce lol XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, buzi XD chyba nawet wiem kto by taką kopertówką dostał hahahaha

      Usuń
  3. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mi się nie podoba,ta spódnica jest brzydka :c bluzka również mnie nie przekonuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza mi sie naprawde podoba! Wsyztsko jest dobrze dobrane. Druga jest ok, ale taka zbyt oczywista. Widze ze sie uzaleznilas chyba od tych okularow ;) sa naprawde mega uniwersalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są mega, a okulary też ładne, więc się nie dziwię;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!