Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Snake Print Shirt
Witajcie Kochani, jestem mile zaskoczony tym jak bardzo spodobała się Wam moja "nowa" seria. 
Dziękuję za wszystkie głosy i komentarze.
Ostatnią bitwę wygrywa (Kliknijcie na nazwę, żeby zobaczyć dokładne wyniki)Marta32222
Początkowo nie planowałem rozszerzać i zapraszać kolejnych osób, ale po poprzednim poście postanowiłem to zrobić. Dzisiaj powalczy ze mną 3Siostry. Jako, że znowu zaprosiłem gościa to właśnie do niego należała decyzja z jaką rzeczą się zmierzymy. 
Kinga wybrała luźną zwiewną koszulę z wzorem węża, można ją kupić w sklepie Bonjour Bizou. Bardzo spodobał mi się ten wybór 
i szybko udało mi się go wystylizować.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Głosować możecie do Niedzieli. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*Także tym razem w rozmowach wstępnych mieliśmy ciekawe ustalenia. Kinga jest specjalistką od wnętrz i uważała, że nie nadaje się do tej serii, ale patrząc na jej stylizację myślę, że za jakiś czas zobaczymy nowy dział postów ze stylizacjami;)

Jakby ktoś nie wiedział GirlEwelina jest w spódnicy, a 3Siostry nosi spodnie.

7 komentarzy:

  1. Wolę stylizację Kingi. U Wiktora jest za dużo tego: kropki, wzór w węża, krata..

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie uwielbiam te połączenia wzorów. Wszystkie się ładnie ze sobą łączą, dlatego mój głos leci na pierwszą stylizację.
    Druga też jest ładna, tylko jak dla mnie zbyt zachowawcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah no proszę Cię :) to i tak szczyt moich możliwości bo zazwyczaj moja doll ma założoną sukienkę i buty :D

      Usuń
  3. Ja wybieram stylizację Wiktora, świetne połączenie, jedynie te buty średnio mi pasują. Stylizacja Kingi też jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jest bardzo ładna,ale jakoś nie mogę jej po dziś dzień kupić,bo kupuję jakieś inne duperelki xd jeśli chodzi o stylizacje to mi się podoba propozycja Kingi :) w pierwszej stylizacji kompletnie nie podobają mi się buty i trochę mi się gryzie ta spódnica z koszulą

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę chyba za dużo tych wzorów u Wiktora, dlatego bardziej podoba mi się stylizacja Kingi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Kinga. Ładnie, schludnie i elegancko. Wiktor przesadził z wzorami. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!