Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Make Me Feel
#11
Tytuł: Piosenka w wykonaniu Janelle Monae, bardzo utalentowana, nie znana bardzo szerokiej widowni artystka. Od dawna wiedziałem o jej istnieniu, obserwowałem jej stylizacje i występny, ale nie słuchałem jej muzyki(nie wiem co ze mną jest nie tak). Wszystko zmieniło się po jej występie na Grammy, od razu się zakochałem. To właśnie ta piosenka przekonała mnie do bliższego zapoznania się z całym jej dorobkiem.
Dzisiaj postanowiłem zaprezentować Wam mój look, który mam zapisany od dawna, ale jakimś sposobem jeszcze go nie opublikowałem.
W.
| Kolczyki-Voile | Sukienka-Alexander McQueen | Bluzka-Pretty n' Love | Pasek-Limited Edition | Torebka-Mawi | Skarpetki-Original Future | Buty-Evil Panda |

5 komentarzy:

  1. Jest całkiem ładna :> Ale napewno zmieniłabym torebkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest taka dziwna, szalona, ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym wywaliła ten pas i te skarpetki bo nie pasują,no i faktycznie torebka do wymiany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się nałożenie topu na sukienkę, która jest trudna do wystylizowania. pasek mi tutaj nawet gra, fajnie łączy się z kolczykami, ale jeśli chodzi o dodatki to widziałbym tutaj jakieś białe buty, a torebkę bym może nawet odpuścił

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. To połączenie różnych kwiatowych motywów jest super.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!