Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Prada Inspired Turtleneck Dress
Witajcie Kochani! Poprzedni tydzień zaliczył mały spadek oglądalności i komentarzy, ale się tym nie przejmuję, może w tym tygodniu będzie lepiej. Dziękuję za oddane głosy!
Ostatnią bitwę wygrywa (Kliknijcie na nazwę, żeby zobaczyć dokładne wyniki): 3Siostry
Dzisiaj po raz drugi towarzyszyć mi będzie Marta32222. To właśnie ona wygrała poprzedni konkurs i to ona, jako zwyciężczyni wybierała kolejny artykuł z którym się zmierzymy. Jej wybór padł na pomarańczową sukienkę z Prada Tribute. W trakcie tworzenia stylizacji wspólnie stwierdziliśmy, że chcemy podnieść sobie poprzeczkę i dodaliśmy do elementów obowiązkowych czarny beret pochodzący z Pearls.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Głosować możecie do Niedzieli. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*Tym razem widać, że nasze style bardzo się różnią.
GirlEwelina ubrana w spódnicę, Marta32222 ma założone spodnie.

5 komentarzy:

  1. Oby dwie średnio mi się podobają, ale jednak wybieram Wiktora propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem mój głos leci na pierwszą stylizację,w drugiej nie podobają mi się spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bardziej podoba mi się stylizacja Wiktora, od tego zielonego futerka aż oczy bolą

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie ciekawie wyszły. Chociaż to futerko akurat niezbyt mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę wersję Wiktora. Wszystko ładnie się ze sobą łączy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!