Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222&3siostry vs Wild Vintage Cabinet

Hej i czołem kochani!
Po raz kolejny mierzymy się razem z Martą z wybraną rzeczą do dekoracji wnętrz.  Tym razem wybrałam Wild Vintage Cabinet pochodzącą z Wild West, niestety nie jest już dostępna w StarPlazie. 


Jak zawsze nasz pomysły na wykorzystanie szafki różniły się. Ja postanowiłam wykorzystać ją jako ozdobną komodę do salonu. Marta zaś użyła jej zgodnie z przeznaczeniam. Oba wnętrza różnią się także stylem. Jesteśmy bardzo ciekawe która propozycja spodoba się Wam bardziej. Poniżej możecie oddać swój głos w ankiecie (do 19.02.2019).  Liczymy również na Wasze komentarze. 

3siostry

Marta32222



4 komentarze:

  1. piękne aranżacje :) szczerze to nie wiem na którą zagłosować :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na aranżacjach, ale ta od 3siostry dużo bardziej mi się podoba. Przestrzeń jest ładnie zapełniona, kolory dobrze dobrane, a zabawa perspektywą wygląda naprawdę ciekawie. Druga aranżacja jest przeciążona, o ile tak mogę to ująć, na lewą stronę, a z prawej i na środku jest pusto. Poza tym brakuje mi kolorów, które by to jakoś ożywiły, bo mam wrażenie że te biele, szarości i błękity zlewają się w jedno.
    Głos poleciał na 1 aranżację. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie aranżacje są super, ale bardzo podoba mi się pomysł na użycie szafki jako komody:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wolę aranżację Kingi. Jest tak wakacyjnie <3 U Marty przeszkadza mi ta duża pusta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!