Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
bad boy


11 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja ale cały efekt psują te krótkie spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna,tylko te kozaki mi się nie podobają :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym Marta przekonałaś mnie w końcu do kupna tej marynareczki :p

      Usuń
    2. jeeeej :D i nawet spodenki Ci nie przeszkadzają! też się do nich przekonałam:D

      Usuń
    3. bo te mają inny krój xD

      Usuń
  3. Zdją bym ten czepe (czy co to tam jest) z glowy i wymienił buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ją kupuje w całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega na tak!! Skad te buty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super, ale w 100% bym ją kupił gdyby nie miała tego topu. Samo połączenie marynarki i butów jest świetne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!