Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Heart Chanel Tee
Witajcie Kochani! Kilka dni temu siedziałem sobie w domu pijąc herbatkę i nagle dostałem powiadomienie, że pojawił się artykuł o słynnyn projektancie. Nie wiem czemu i nie wiem jak to się stało, bo ja mam zablokowane wszystkie powiadomienia, a język francuski tego artykuły zdziwił mnie już bardzo. Sprawdziłem co to jest, przetłumaczyłem tytuł i zamarłem. Napisane było: W wieku 85lat zmarł Karl Lagerfeld. Przez kilka godzin siedziałem w bezruchu i smutku. Wiedziałem, że Karl ma swoje lata, że nie pokazuje się ostatnio 
i krążą plotki o jego stanie zdrowia, ale nie spodziewałem się tego tak szybko. Zmarła ikona (ostatnio wszędzie jest tak napisane, ale to prawda) i teraz to już nie będzie to samo, skończyła się pewna era, to jest straszne.
Dwa tygodnie temu wygrała Kinga i to ona zaproponowała oddanie hołdu mistrzowi. Postanowiliśmy wystylizować bluzkę pochodzącą z Chanel Tribute, domu mody z którym Karl przez wiele lat był związany. Ja poszedłem krok dalej i stworzyłem look inspirowany projektem Chanel z lat 90, Linda Evangelista i jej słynne łańcuchy. Kinga pokazała odmienną stronę, pokazała, że projekty Karla nie były tylko do sesji i na wielkie wyjścia, ale można było w nich śmiało chodzić na co dzień.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Głosować możecie do Niedzieli. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*W tych emocjach prawie zapomniałem, poprzednią bitwę wygrywa: GirlEwelina.
GirlEwelina nosi łańcuchy, a 3Siostry jest w płaszczu.

5 komentarzy:

  1. trochę szok, ale było już coś na rzeczy, gdy nie pojawił się przy pokazie couture. trochę ubolewam nad tym że Viard przejmie jego rolę, bo przydałbym się ktoś nowy, ze świeższym spojrzeniem, ale zobaczymy we wrześniu
    tym razem wybieram stylizację Kingi, tutaj prostota się świetnie obroniła

    OdpowiedzUsuń
  2. mój głos leci na drugą stylizację,w pierwszej tej biżuterii jest za dużo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten płaszcz, pięknie eksponuje bluzkę Chanel, doskonale dobrane buty. U Wiktora tych łańcuchów jest trochę za dużo choć sam pomysł stylizacji trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Kinga - prosta stylka, ale jaka urocza <3 Usunęłabym chyba tylko kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Kinga wygrała, bardzo klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!