Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Christian Siriano Inspired Leather Jacket
Witajcie Kochani, wracam po krótkiej przerwie spowodowanej brakiem czasu i pomysłów.
Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli(jakbym kogokolwiek obchodził).
Zaprosiłem do wspólnego posta Martę i zaproponowałem coś co pojawiało się już na wielu blogach, czyli pojedynek polegający na stylizowaniu wybranego artykułu. Jako, że zaprosiłem Martę to właśnie ona wybierała rzecz z którą się zmierzymy. Wybrała jasną futurystyczną skórzaną z nazwy kurtkę z ostatniej dostawy Runway. Później oboje żałowaliśmy tej decyzji, ale coś nam wyszło.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*W rozmowach wstępnych twierdziliśmy, że mamy całkowicie odmienne style (Ja to coś w stylu Młodej Angielskiej Królowej, a Marta to Streetwearowa Modelka), ale teraz jakoś tego nie widzę...


8 komentarzy:

  1. mi osobiście ta kurtka się nie podoba,ale jeśli chodzi o stylizacje to mi bardziej przypadła do gustu Marty :) w pierwszej trochę za dużo kolorów,bo i róż i fiolet i jeszcze ten limonkowy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są fajne ale chyba wolę kurtkę wpuszczoną w spódnicę, chyba lepiej się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na posty :) Mam nadzieję, że będą się pojawiać częściej. Jeżeli chodzi o samą kurtkę to średnio mi się podoba. Totalnie nie mój styl. Tak jak powyżej uważam, że kurtka jednak lepiej wygląda wpuszczona w spódnicę dlatego mój głos oddaję na GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta seria postów :)) Stylizacje już trochę mniej, bo i kurtka nie przypadła mi do gustu, ale głos oddałam na Martę. Bardziej mi się podoba, kiedy kurtka jest "na wierzchu".

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się stylizacja Girlewelina. u Marty przeszkadza mi ta podstawka pod doniczkę na głowie... stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje trudno było mi wybrać, ale u Marty usunął bym te sztuczne piersi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę stylizację Marty. Kurtka według mnie lepiej komponuje się z tym pastelowym zielonym niż z neonami

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podobają obie wersje, jednak w stylizacji Marty bym nie przesadził z powiększeniem torby.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!