Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modo Dekor ❤ Wydanie Walentynkowe
Witajcie moi drodzy! 
Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta ten dział, ale w tak wyjątkowym dniu postanowiłam przygotować dla Was specjalną edycję ❤
Zapraszam do oglądania!






To wydanie, tak jak już kiedyś będzie inspiracją ślubną. Uwielbiam takie rzeczy. To tego dnia każda z nas ma szanse poczuć się jak księżniczka i złożyć długą, piękną suknię. To własnie wybór odpowiedniej kreacji spędza sen z powiek praktycznie każdej pannie młodej. Ja osobiście uwielbiam suknie ślubne. Według mnie to niesamowite dzieła sztuki i wiem, że kiedy ja będę wybierać będzie to ciężka decyzja.  Tym bardziej teraz kiedy do wyboru jest ich tak dużo. A czy wiecie, że tak naprawdę biały kolor sukni wszedł w łaski dopiero około 1840r. kiedy to królowa Wiktoria poślubiła księcia Alberta? Oczywiście to nie wszystko. Prócz cudnej suknie ważne są również dodatki - buty, welon czy biżuteria ale także makijaż i fryzura. 




Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/gracefulbrides/)


"– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?- Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika."
-Alan Alexander Milne

Aktualnie przygotowania do tego najważniejszego dnia w życiu rozpoczynają się bardzo wcześnie. Każdy chce żeby wszystko było idealne i dopracowane. W związku z czym rozwinęła się moda na zatrudnianie wedding plannerów którzy zaplanują nasz ślub i wesele tak jak sobie wymarzymy. Wybór zazwyczaj jest ciężki ponieważ jest ogromnie dużo możliwości i tematów przewodnich które możemy wykorzystać. 



❤ To wszystko jest oczywiście ważne jednak kiedy stajemy przed ołtarzem zapominamy o całym bożym świecie ❤ Pamiętajcie, ze to uczucie do tej drugiej osoby jest najważniejsze a nie strój, wesele czy inne materialne rzeczy ❤

"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku." 

-Antoine de Saint-Exupéry

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny post,ale ja za mąż nie planuje wychodzić póki co,a mój facet powiedział że wgl przed ołtarz na pewno nie da się go zaciągnąć xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :D Ale uwielbiam suknie ślubne ;p

      Usuń
  2. Podoba mi się ten post, uwielbiam oglądać suknie ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny post!
    Nawet ostatnio oglądałem zdjęcia z wesela moich ulubionych influencerów - Chiary Ferragni (z Fedezem) oraz Pelayo Diaz (z Andym) i stwierdzam, że mieli niesamowite wesela/śluby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli suknia ślubna to tylko czarna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Czarna przy odpowiedniej oprawie też będzie mega.

      Usuń
  5. OMG, aż musiałem sobie zobaczyć nasze wcześniejsze wydanie walentynkowe!
    Moje guilty pleasure to "saoln sukien ślubnych" na tlc :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha byłam ciekawa czy jeszcze pamiętasz :) Nie jest to tak dopracowane bo nie miałam dużo czasu. Też to oglądam :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!