Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niebieska ze złotym... #1
Witajcie Kochani! To znowu ja... Przychodzę do Was tylko z jedną stylizacją, a także ze zmianą. Początek wakacji oznacza dla mnie dużo wolnego czasu, przez jego nadmiar  do głowy przychodzi mi wiele pomysłów. Mam czas, mam chęci, mam pomysły, ale nie chcę zaczynać 1000 nowych serii, bo po wakacjach czasu będę mieć mniej i nie chcę musieć z nich rezygnować, ani ich zaniedbywać. Postanowiłem, że zależnie od czasu, chęci, pomysłów i tego co się Wam podoba, będę publikować różne posty. W każdą środę i co drugą sobotę opublikuję post z jednej z serii: Seria Filmowa, Must Have, Poradnik, Stylizacje, Ulubieńcy Miesiąca, może coś jeszcze wymyślę... Ja nie wiem co i kiedy publikuję tak samo jak Wy... Mam nadzieję, że moje posty w jakiś sposób się Wam spodobają i zaczniecie liczniej je komentować. Bardzo zależy mi na wszystkich opiniach, nawet od osób, które po prostu mnie nie lubią, albo mają ze mną jakieś sprzeczki...

W dzisiejszym poście tak jak już pisałem wcześniej jedna stylizacja. Do jej stworzenia zainspirowała mnie ta piękna transparentna kurtka z najnowszej dostawy Fever. Sklep ten nie należy do moich ulubionych, a nawet powiedziałbym, że do tych najbardziej nielubianych. Początkowy zamysł był inny, miało być super nowocześnie i całkowicie na biało, ale poszło to w zupełnie innym kierunku. Początkowo wybrałem body z LE, niestety przez srebrny znaczek nie pasowało ono do paska, więc zmieniłem je na bluzkę własnej roboty, która powstała z gorsetu i stanika. Później przyszły spodnie, przymierzyłem wszystkie spódnice w szafie i żadna nie pasowała, a miało być tak dziewczęco... Na koniec dodatki, buty były chyba 50 parą, którą przymierzyłem i przypadkiem. Wiem, że niektórym może przeszkadzać, że są one srebrne, a reszta jest złota, ale mi się podoba to połączenie. Ostatecznym wykończeniem były kolczyki z salonu piękności i torebka, żeby nie było pusto. 
Kropką nad "i" jest makijaż. Jestem z niego bardzo zadowolony, bo nie jestem mistrzem makijażu, a ten wyszedł nawet ładnie. Żółte paznokcie to całkowity przypadek, moja doll ma je pomalowane tęczowym lakierem, ale w apartamencie widać tylko żółty.
Zapraszam do komentowania!

| Kolczyki-Epiphany+Epiphany | Kurtka-Fever | Top-Callie's Picks+Underneath Stardoll | Pasek-Young Hollywood | Spodnie-RIO | Torebka-Callie's Picks | Buty-Royalty |

22 komentarze:

  1. do tej kurtki początkowo byłam tak średnio nastawiona, w sumie dalej nie jest w moich oczach jakaś super, ale znalazła miejsce u mnie w szafie. Makijaż jest świetnym dopełnieniem stylizacji, te paznokcie też super się wpisały! Ogólnie stylizacja jest piękna - może postawiłabym na jakąś jaśniejszą górę (chyba biała byłaby moim zdaniem idealna). Żółte i złote dodatki świetnie wprowadzają całość w wakacyjny klimat. Ogólnie jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórzę może jeszcze z pięć razy ogólnie, i ogólnie mój komentarz będzie też super. Ogólnie XD

      Usuń
    2. Ogólnie to nie przesadziłaś aż tak bardzo z tym ogólnie... Pocieszę Cię, mój tekst to też same powtórzenia... Dziękuję, miło mi, że podoba Ci się mój makijaż:)

      Usuń
    3. jak czytałam Twój tekst nie zwróciłam uwagi na żadne powtórzenie (a jestem na tym punkcie wyczulona - szkoda, że nie działa to też w moją stronę XD) więc lajt! :D

      Usuń
  2. Makijaż faktycznie jest tu super akcentem! Kolorystycznie też okej, srebrne buty jak dla mnie pasują tu zupełnie dobrze, ale jakoś nie mogę przegryźć połączenia kurtki i tych spodni... Połączenie dwóch zupełnie różnych światów, i to takich których według mnie lepiej nie łączyć. Inne spodnie i byłoby super :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie sądziłem, że komuś spodoba się mój makijaż... Kurcze, ja najbardziej w tej stylizacji byłem pewien połączenia kurtki i spodni. Obie te rzeczy wydają mi się takie lekkie, zwiewne, delikatne i jeszcze te pasujące kolorki.

      Usuń
  3. Zaczynam się przekonywać do tej kurtki. Może jednak zakupię, bo stylizacja super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jej zakup. Dziękuję:)

      Usuń
  4. ja do tej kurtki się nie przekonam :/ zresztą ja z tej dostawy kupiłam tylko czerwoną spódnicę i czerwoną kopertówkę xd jeśli chodzi o stylizacje to jest ładna,tylko ta kurtka xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad jej kupnem, ale nie wiedziałbym co do niej założyć (mowa o spódnicy), kopertówka ma bardzo ciekawy kształt i ładny kolor. Dziękuję:)

      Usuń
    2. bo do niej nie da się za bardzo dobrać kurtki przez jej wysoki stan,choć i jak dobierałam bluzkę to mi wystawała każda po bokach,spódnica jest mocno wycięta w pasie,ale droga nie jest więc możesz ją kupić i spróbować coś pokombinować z nią

      martusia-16

      Usuń
  5. Skoro masz tyle pomysłów, to może nie ograniczaj swojej kreatywności. Porób różne rzeczy powstawiaj do postów i niech czekają na swoją kolej. ;pp Ja tak dość często robię, zresztą sam kiedyś mogłeś zobaczyć jak miałam zaplanowane z 7 postów do przodu. :) Stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Muszę się trochę ograniczyć, bo w innym przypadku moje dramatycznie słabe prace zalewałyby bloga co 15min...

      Usuń
    2. Dramatycznie słabe? Nie sadze! Może dopytuj ludzi co sądzą przed po zrobieniu stylizacji? Zapoznanie się z opinią innych skłania nas do przemyśleń jeszcze odnośnie konkretnej stylizacji. Jc do mnie możesz pisać śmiało i podsylac prace

      Usuń
  6. A mi ta kurteczka od razu się spodobała ♥ Stylizacja jest świetna według mnie. Bardzo podoba mi się połączenie koloru żółtego/złotego z błękitem. Makijaż i paznokietki(mimo, że ich kolor to przypadek x"D) bardzo fajnie wszystko uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś komu podoba się ta kurtka:) Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że więcej takich dobrych przypadków będzie mi się przytrafiać...

      Usuń
  7. To już druga stylizacja z tą kurtką, która bardzo mi się podoba, więc muszę ją koniecznie kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Musisz ją kupić, jest świetna.

      Usuń
  8. Nie podoba mi się ta kurtka i nie przekonałeś mnie żeby ją kupić, może następnym razem;)
    Poza tym stylizacja jest ładna, ale nie podobają mi się te buty. Torebka też do wymiany, imo. Makijaż jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie przeszkadza to, że jest złoty i srebrny, buty super pasują. Ogólnie to ładna :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!