Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV - Zgłoszenia
Ostatnia szansa na zgłoszenie się, czas do 23:59,29.06!

Nastał czas na kolejną, już czwartą edycję naszego konkursu, prowadzonego przez nas od 2014 roku! Tak, jak tytuł posta oraz wcześniejsze zapowiedzi wskazują - ponownie organizujemy Modowych Rywali! Tym razem wzięliśmy konkurs na (naj)wyższy poziom oraz stworzyliśmy osobną stronę, na której znajdziecie: grupy wraz z punktacją oraz rankingiem top 3, uczestników konkursu wraz z punktacją oraz rankingiem, nagrody oraz dodatkową opcję, której nigdy nie było - galeria, w której będą publikowane wybrane stylizacje uczestników, ale również jeśli ktoś jest zainteresowany i chciałby dodać coś od siebie, może wysłać nam obrazek a my go dodamy!

Zgłaszać można sie pod tym postem do dnia 29.06.2018, aby się zgłosić musisz obserwować bloga!
Wyniki zgłoszeń opublikujemy 30/31.06.2018, a pełną listę będzie można zobaczyć tutaj.

Niektórych zachęca sam fakt rywalizacji, niektórzy potrzebują więcej motywacji, więc wstępnie przedstawiamy nagrody, które mogą się zmienić, ale nigdy nie zmaleją! :)

1000sd
nagroda główna
500sd
drugie miejsce
250sd
trzecie miejsce

53 komentarze:

  1. Zgłaszam się :D
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam! Też się zgłoszę :)
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  4. Mundial w TV, Modowi Rywale na QoF - dzieje się. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę: Zgłaszam się
    GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    rockarolla_

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :>
    Golda89

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się nie zgłaszam :D Wątpię, żebym miała czas, żeby się porządnie zaangażować xD Ale z chęcią poobserwuję całe wydarzenie ;3 Powodzenia wszystkim! :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy etap trwa 2 tygodnie, myślę, że znalazłabyś czas ;D

      Usuń
  9. W sumie to się zgłoszę, chce coś wreszcie zrobić szalonego w te wakacje xddd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :D
    Callmeshady98

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i wreszcie wracam do komentowania po ciężkim tygodniu popraw w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się! Niedługo koniec sesji i będę mogła wrócić :D
    miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :-D

    misspolonia89

    OdpowiedzUsuń
  14. ogólnie to się nie znam, ale co mi szkodzi xD
    Zgłaszam się, crystalwaters.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Chociaż coś czuję, że niepotrzebnie otwierałam nowe konto.Z tą moją szafą nowicjusza będzie ciężko haha

      Usuń
  16. aż ma się ochotę wrócić na sd po pewnej przerwie
    zgłaszam się, b.e.a.t.k.a
    organizacja to coś genialnego! pełna profeska, jestem pod wrażeniem, jesteście najlepsi! wowowoww!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Rouxrogue :)
    Aż z chęcia się wraca na sd :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm! Zgłaszam się!:D Z moją zakurzoną szafą to będzie ciekawe :D:D

    botakchce

    OdpowiedzUsuń
  19. Here - Reporting
    aniyah-xxxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli mam jeszcze taką możliwość, to bardzo chętnie bym wziął udział w modowych
    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  21. pewnie zajmę zaszczytne ostatnie miejsce XD ale zgłaszam się stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, emi155 :)
    W obserwujących jestem baaardzo daleko, bo nie mam miniaturki wgranej :( Obserwuję jako Emilia G

    OdpowiedzUsuń
  23. Znów wchodzę w fazę powrotu na stardoll, więc się zgłaszam :D lilian_black
    Obserwuję jako Ola S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nadal kocham twoje komentarze! ♡ szczególnie te opisowe, rozbudowane

      Usuń
    2. Ooo jak miło! Aż chce się wracać :>

      Usuń
  24. zgłaszam się :)
    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  25. No to i ja, zgłaszam się
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  26. Jednak się zgłaszam xd
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  27. to i ja spróbuję :)
    angel369x

    OdpowiedzUsuń
  28. w ostatniej chwili ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!