Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale - Etap I
45
uczestników
8
grup
1750sd
łącznie do wygrania

Prolog
Zgłoszenia się zakończyły, a my przypisaliśmy już uczestników do grup, więc jest to czas aby w końcu zacząć Etap I! Do konkursu zgłosiło się łącznie 45 uczestników, była to dosyć problematyczna liczba, aby później stworzyć parzystą liczbę grup. W końcu zdecydowaliśmy, że 3 grupy będą miały po 5 członków, a 5 grup po 6 członków. Tak więc, przedstawiamy Wam:
Avengersi
Gladiatorzy
Wojownicy
Taktyczni
Wataha
Power Rangers
Fanatycy
Drużyna Actimela

*wszystkie informacje, takie jak grupy, zadania itp. znajdziecie w zakładce Modowi Rywale
**aby zobaczyć nick osoby, wystarczy najechać kursorem na avatar lub kliknąć (urzadzenia mobilne)
***kolor tła w tle jest kolorem grupy (o tym później)


Etap I
Jako, że jest to etap pierwszy - będzie on dosyć prosty. Członkowie muszą wykonać stylizacje na swojej dollce używając głównie koloru swojej grupy bądź koloru bardzo zbliżonego, a więc np. Drużyna Actimela robi stylizacje w kolorze fioletowym/liliowym i tak dalej.
Gdy minie czas oddawania prac, zostanie opublikowana ankieta dla każdej z drużyn z listą członków i to Wy będziecie głosować kto wykonał najlepszą stylizacje. Osoba z najmniejszą ilością głosów - opada. Z każdej grupy odpadnie jedna osoba.
Osoba, która zdobędzie najwięcej głosów zostanie liderem grupy.

Kim jest lider?
Lider to osoba, która będzie głową drużyny, to ona w następnych etapach (II oraz III) będzie pilnowała aby stylizacje członków były na wysokim poziomie, pomagała swoim członkom w tworzeniu stylizacji oraz to lider będzie wysyłać wszystkie stylizacje do nas. Jest to odpowiedzialna rola i mamy nadzieję, że każdy lider się dobrze spisze, bo tak naprawdę od niego zależy jak daleko grupa zajdzie w konkursie! A wspomnę, że członkowie najlepszej grupy (bądź grup) otrzymają nagrody!


Prace można przesyłać do 12.07.2018 (czwartek) do godziny 23.59 na e-mail modowirywale@onet.pl
W dniu 13.07 pojawi się ankieta i będzie trwać do 15.07, w ten sam dzień rozpocznie się Etap II.

40 komentarzy:

  1. Ja już uwielbiam moją grupę. Na pewno będzie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nazwy! Osoba, która je wymyślała pewnie jest jakimś geniuszem ;) a i szkoda, że nie ma grupy Owca lub Lama xDD chciałabym być w takiej, ale i tak nie żałuje, uwielbiam Power Rangers !��
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie fajne nazwy! Jestem Wojownikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No fanatycy, jaką ideę wyznajemy? 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem daltonistą i nie wiem jaki fanatycy mają kolor. To jest jasny zielony, prawda? xD

      Usuń
    2. Tak, to jasnozielony, troche wpadający w pistacjowy, ale w sumie nie wiem czy to tobie coś da xd

      Usuń
    3. Po prostu kolor miętowy :D

      Usuń
  5. FunOpler to zaszczyt być z Tobą w grupie haha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w grupie śmierci xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego śmierci?

      Usuń
    2. Przeczytałam śmieci XDDD
      Czemu? :o:o

      Usuń
    3. ja też przeczytałam śmieci, i myślę wtf, dość odważne wyrażenia XD

      Usuń
  7. Ekstra nazwy grup :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Avengersi *____* trochę zazdro, ale Gladiatorzy też ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge sie zamienic, czerwony to zlo XDDDD zarciki

      Usuń
  9. Te nazwy grup są świetne xD Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhh ja nie wiem czy biorę udział jednak, bo mi zablokowano/usunięto konto XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz do sd w zwiazku z tym

      Usuń
    2. No własnie widziałem powiadomienie, że twój klub został usunięty przez administratorów, ale nie wiedziałem, że twoje konto też! :o

      Usuń
    3. cooooooo?! zobacz maila czy Ci usunęli czy co:o

      Usuń
    4. Koniecznie do nich napisz!

      Usuń
  11. fajny pomysł z nazwami:)
    kolor mojej grupy bardzo mnie cieszy, a jeszcze bardziej to, że prace robi się na swojej doll :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie wiem czy wezmę udział bo nie wiem co z projektami :/ ale postaram się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden jest odnoście pokazu, o którym wgl chciałam z Tobą porozmawiać jak wszystko ustalę. Drugi to konkurs w TDH. A trzeci to trochę skomplikowana sprawa na dzień dzisiejszy. A nie chcę też zaniedbywać postów ;p

      Usuń
  13. Kurde przyps, ja nawet nie wiem co to za kolor przypisany do mojej grupy haha:D
    Podpisujemy prace? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo to zapowiada się ciekawie! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełen profesjonalizm :o Super nazwy grup :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam super grupę, nie mogę się doczekać owoców naszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A i jeśli ktoś chce odstąpić miejsca, to mam jedną osobę, która chciałaby spróbować sił w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  18. "bądź koloru bardzo zbliżonego" Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali jeśli chodzi o to "bardzo zbliżone". ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  19. I oczywiście stylizacja na białym tle?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka! Mam taką małą sugestię - nie wiem kto "obsługuje" maila, na którego mamy wysyłać swoje stylizacje - ale może da radę ustawić automatyczną odpowiedź albo odpowiadać na odebrane maile. Chodzi o potwierdzenie, że stylizacja dotarła i jest wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autoodpowiedź ustawiona! Dzięki za sugestię

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!