Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Szukam jutra, ale wczoraj znowu dręczy w snach..."
Cześć! 
Co tam u Was? U mnie tak naprawdę nic ciekawego się nie dzieje. Dom, praca, dom, praca. Monotonia. Do tego od kilku dni nie czuję się najlepiej, a szykuje mi się ciężki czas w pracy. Na szczęście potrwa to tylko do połowy sierpnia i znów będzie luźniej. A czas ostatnio przecieka mi przez palce, co akurat w tym wypadku działa na moją korzyść. No i niedługo przyjeżdża moja mama z najmłodszą siostrzyczką i bratankiem (wiem, że już o tym wspominałam). Tylko to utrzymuje mnie przy życiu i sprawia, że jeszcze stąd nie uciekłam :P Za to pod koniec września ja lecę do Polski na rehabilitacje kręgosłupa, więc też sobie odsapnę i spotkam się ze wszystkimi ludźmi, których mi tu brak.
Dobra, przesadziłam z tą wylewnością. Przechodzę już do głównego tematu posta, czyli stylizacji. Spódnicę kupiłam dopiero teraz, na początku wyjścia LE do plazy jakoś mnie nie zachwyciła. Teraz jednak przekonałam się do niej i stwierdziłam, że powinna znaleźć się w mojej szafie. Stwierdziłam też, że więcej nie zaglądam do StarPlazy, bo jak tak będę przekonywać się co chwilę do nowych rzeczy to zbankrutuję.
O stylizacji nie wiem co mam myśleć, sama nie wiem czy mi się podoba czy nie - dlatego zostawiam to Waszej ocenie. 

Aha, zapomniałabym, z poprzednich komentarzy wylosowałam Karensis, zgłoś się proszę do mnie na stardollu po nagrodę. Tym razem również nagrodzę kogoś z komentujących.


kolczyki - Subcouture. bluzka - Voile, torba - 9 to 5+Gucci Tribute, pasek - LE, spódnica - LE, okulary - Pretty'n'love, skarpety - Pretty'n'love, buty - Active

25 komentarzy:

  1. Czas szybko leci, ale jak się jest w pracy/szkole to same zalety :D
    A stylizacja bardzo mi się podoba. Jest taka pełna, niczego nie brakuje, z niczego bym nie zrezygnowała.
    I dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja. Wszystko pasuje. Ja jednak sobie odpuszczę kupowanie tej spódnicy. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zawsze brakuje silnej woli aby sobie coś odpuścić :< haha
      dziękuję!

      Usuń
  3. Nie tylko Ty masz chwilami dosyć. Ostatnio miewam ochotę się zabić za to co wyrabia moje serce X'D
    Mam podobnie jak Ty z tą spódnicą, tyle że ja jeszcze jej nie kupiłam, bo martwie się że jak kupię to zaraz kolejne rzeczy będę chciała kupować a i tak mam ich aż 10 z tej kolekcji xd Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Uwielbiam połączenie a'la eleganckiej góry ze sportowym obuwiem.
    PS. Może chce ktoś sprzedać te kolczyki i pomóc mi w wyborze stylizacji na konkurs? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przesadziłam z tym LE, zawsze przesadzam :/ musze sie ogarnac jesli nie chce zbankrutowac xD dziekuje!

      Usuń
  4. mimo,że spódnica mi się nie podoba to stylizacja z nią jest bardzo ładna :) u mnie tamten tydzień mega szybko zleciał,zaczęłam nową pracę i nawet się nie obejrzałam a już przepracowałam 6 dni,wczoraj i niedziela była wolna,a od dzisiaj znowu sajgon się zaczyna :c jeszcze łażę z placem zabandażowanym,bo mi zastrzał się zrobił :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dzieki pracy tez czas szybko leci, nie wiem jakim cudem az tak szybko. Kurcze, wracaj do zdrowia z tym palcem!

      Usuń
    2. no muszę,bo mi potrzebna jest cała sprawna dłoń do pracy w spożywczaku :p

      martusia-16

      Usuń
  5. Mi się ta spódnica od początku podobała, ale nie jest jakaś szczególna i nie miałabym pomysłu na nią, więc jej ostatecznie nie kupiłam. Ciekawie połączyłaś ją z różem, wyszła stylizacja na luzie. Fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się połączenie różu z zielenią ;3 Bardzo przyjemna stylizacja :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda, ale buty jak dla mnie do wymiany;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię takie buty w połączeniu ze spódnicami :P dziekuje

      Usuń
  8. PRZE PIĘK NA!
    Nie spodziewałam się, że będzie można stworzyć taką świetną stylizację z tą spódnicą, bo sama w sobie jakoś mi się nie podobała. Jestem zachwycona! I te kolorki... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet nie wiesz jak mi miło słyszeć takie słowa 🖤

      Usuń
  9. Stylka spoko, tylko fason butów mi nie pasuje, ale serio spoko mocno :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dziex, ale mi Ty nie pasujesz 🤷🏻‍♀️😂🖤

      Usuń
    2. To więcej ci nie będę komentować :*

      Usuń
  10. Fantastyczna! Elegancja połączona z luźnymi, sportowymi ciuchami <3
    Ja nie lubię, kiedy szybko leci czas... byłam dziś na 10-leciu zespołu ludowego, którego kiedyś (na początku jego istnienia przez 5lat) byłam członkinią i teraz się skapnęłam, że już od tego czasu minęło 10lat, które dla mnie trwało chyba jak kilka minut...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🖤
      Powiem Ci, że w takich momentach też źle mi z tym, że ten czas tak pędzi. Natomiast kiedy odliczam dni do luźniejszego czasu w pracy, przyjazdu mamy, czy też mojego wyjazdu do PL to cieszę się, że szybko zleci.

      Usuń
  11. Ale świetna stylizacja! Wszystko tak idealnie do siebie pasuje <3 Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylka, brązowe dodatki świetnie się tu sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!