Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Patrz dobremu człowiekowi na ręce, żeby ci przypadkiem nic złego nie zrobił.
Siemka Kochani!

Jak Wam minął miniony tydzień?
U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Zaczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzielnym wieczorze. Był to jeden z tych przyjemniejszych tygodni. Świętowałam w jego czasie zarówno swoje urodziny, jak i mojej przyjaciółki, a w sobotę bawiłam się na osiemnastych urodzinach znajomego. Było naprawdę świetnie! W czasie tego tygodnia również skończyłam już wszystko ze szkołą. Poprawiłam ostatnią ocenę, a w związku z tym nie mam żadnej dopuszczającej, ani niższej, oceny na świadectwie. Jedynie kilka dostatecznych, a reszta są to oceny wyższe. Jestem z siebie bardzo zadowolona z tego powodu, choć wiem, że gdyby tylko mi się chciało to mogłoby być jeszcze lepiej. A jak u Was wygląda sprawa ze szkołą? Mam jeszcze takie pytanie, trochę z innej beczki. Widzicie sens w przenoszeniu się z klasy o profilu humanistycznym, gdy miało się zagrożenie z matematyki, na profil z rozszerzoną matematyką? Jak dla mnie to trochę bez większego sensu.. A jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii?

Po raz kolejny próbowałam również podjąć próbę stworzenia makijażu, jednakże znowu nic mi nie wychodziło. (why?) W związku z tym dziś również musicie zadowolić się stylizacją. Jest ona jednak w zupełnie innym stylu niż poprzednia.

Bardzo spodobały mi się te włosy. Znalazłam je u projektantki w prezentacji, jednakże gdy napisałam czy mogłaby mi je wystawić, usłyszałam w odpowiedzi, że projekt został usunięty. Myślałam, że nie uda mi się ich już zdobyć, jednakże wtedy przyszły mi z pomocą facebookowe grupy. Znalazłam tam dziewczynę, która sprzedała mi je nawet taniej. Dziękuję jej za to serdecznie, chociaż z pewnością nigdy tego nie przeczyta.

Nie bez powodu piszę o tych włosach, to właśnie dzięki nim powstała stylizacja, którą dzisiaj prezentuję. Bardzo spodobało mi się połączenie, które niżej prezentuje: włosy + body + obuwie. Zakochałam się w nim. Do tego połączenia chciałam dać krótkie szorty, które dałyby letni klimat całości. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na czarną, krótką spódniczkę z Nelly.com. Na gotową już bazę nałożyłam jeansową katanę. Z dodatków zdecydowałam się na kolorowy wianek, srebrne kolczyki - koła, oraz torebkę z pierwszej dostawy Tributes Gallery.
Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej stylizacji. Choć nie powstała z myślą, ani inspiracją do żadnego festiwalu, jestem pewna, że nie jednej osobie właśnie z tym się skojarzy. Tylko czy to przez te włosy, czy przez coś innego? 

|| wianek - Furry Friends || kolczyki - 2x SubCouture || body - Active || spódniczka - Nelly.com || katana - SubCouture || torebka - Tributes Gallery || buty - Evil Panda ||

16 komentarzy:

  1. Matma, ciężka sprawa. Jak ktoś sobie nie radzi na podstawie to nie ma sensu pchać się na rozszerzenie. Chyba, że każdego dnia ma się zafundowane korki :D
    Stylizacja mi się bardzo podoba, aczkolwiek zrezygnowałabym z kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet korki tej lasce nie pomogły :/ Wgl dla mnie to troche bez sensu pchać się w pierwszej klasie na korki, te rzeczy nie są przecież jakieś trudne jeszcze..
      Fajnie że się podoba, mi bez kolczyków akurat czegoś brakowało

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te kolorki. Stylizacja też mi się ogólnie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pierwszego pytania odpowiem tak - sesja trwa i nie wiem w co ręce włożyć xDD Ciężko znaleźć chwilkę na poobijanie się, ale jeszcze daję radę ;3 W kwestii drugiego pytania - nie znam okoliczności, dlatego średnio mogę się wypowiedzieć. Może osoba, która ma zagrożenie z matmy chce się jakoś zmotywować do działania przenosząc się na profil z rozszerzoną matmą, albo myśli, że tam będą jakoś lepiej tłumaczyć? xD A może po prostu zmieniła plany na przyszłość? W każdym razie, jeżeli nie ma jakiegoś dobrego powodu do tego to po prostu pewnie jej nie zależy.
    Stylizacja bardzo fajna ;3

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zmotywowała się. Teraz ma 5 jedynek, 1 dwójkę i 1 trójkę, czyli jest w jeszcze większej dupie niż przy zagrożeniu na półrocze na humanie ;p
      Bardzo mnie cieszy Twoja pozytywna opinia na jej temat :3

      Usuń
  4. stylizacja jest bardzo fajna :) mi tydzień zleciał dobrze i o dziwo szybko,bo zaczęłam nową pracę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to czas ostatnio leci ciągle nieubłaganie szybko, serio. Nie mam chwili by odpocząć, bo gdy położe się na pół godzinki budzę się za 3 godzinki i potem wariuje! Cieszę się, że Ci się podoba

      Usuń
  5. Ale ładna ta stylizacja! Sama bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to miłe i fajne uczucie, gdy ktoś chce ubrać Twoją propozycję <3

      Usuń
  6. Prosta, zwykła stylizacja:) Jest ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miała być ;p Nie lubię wyszukanych, szalonych połączeń, które graniczą nieraz z kiczem ;)

      Usuń
  7. Co do zmiany profilu - sama nie wiem :P ja z trójkowej dziewczyny w gimbazie stałam się jedną z trzech najlepszych w klasie już w liceum na matmie. No ale zawdzięczam to nauczycielce. Z tym, że jak do matmy nie ma się jakiejś zajawki to moim zdaniem nie warto marnować czasu na rozszerzeniu, to tylko wymęczy niepotrzebnie.
    Stylizacja jest super, faktycznie nieco festiwalowa - wydaje mi się, że najbardziej dzięki wiankowi i włosom. Jedyne co zrezygnowałabym z kolczyków, jakoś mi tutaj nie wyglądają dobrze. Cała reszta super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, ale ładna i bardzo podoba mi się ten brzoskwiniowy <3
    Hmm, co do tygodnia: powoli zaczyna do mnie docierać to, że kończę gimnazjum... powoli, bo nadal nie mogę w to uwierzyć XD ze średniej jestem bardzo zadowolona (powzej 5.0), ale mogłam wyciągnąć niemiecki na 5... zawsze to 3pkt więcej do szkoły ;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!