Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Ich weiß nich' mehr wer ich bin..."
Cześć!
Będę monotematyczna, ale muszę to napisać - do przyjazdu mojej rodzinki został równo miesiąc. Właśnie kupiłam bilety na London Eye (droga zabawa) żeby pokazać moim młodym podróżnikom trochę świata z góry. Nie wiem czy wspominałam, że wybieramy się do studia Warnera Brosa aby poznać tajniki powstawania Harrego Pottera. Może ktoś z Was jest potterhead'em jak ja? (z naszej pięcioosobowej "wycieczki" najbardziej ja się jaram tym, że tam będziemy).
Z aktualnych nowości u mnie - strasznie cierpię z powodu bólu kręgosłupa, czasem w pracy mam ochotę usiąść i płakać. Serio. Powinnam przynieść sobie na zaplecze jakieś łóżko i w przerwach chociaż na chwilę się kłaść aby trochę to złagodzić XD cóż, do rehabilitacji też już coraz bliżej. Mam nadzieję, że chociaż na trochę pomoże.
Ze stardollowych nowości - moja doll zmieniła włosy i aktualnie bardzo mi się podoba. Pewnie nie na długo bo zawsze szybko mi się jej wygląd nudzi.

Z ostatnich komentarzy nagrodę zgarnia ponownie Renesmeeeeeee, masz farta, że znów zostałaś wylosowana, zgłoś się do mnie w księdze gości.
To by było na tyle.
Buźka!
kolczyk - Bonjour Bizou, perły - Royalty+Fallen Angel, sukienka - Museum Mile, torebka - Callie's Picks, kabaretki (buty) - Velvet Orchid, buty - Antidote

22 komentarze:

  1. London Eye serio taki drogi? Bo wybieram się do Londynu i to mój główny cel jeśli chodzi o wycieczki, zawsze chciałam tam pójść xd
    Co do stylizacji- jest cudna! Z rajstopami lepiej według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn wiesz, kazdy ma inne pojecie o tym co jest drogie, ale dla mnie 25 funtow za taka przejazdzke to duzo (a w Maladze narzekalam na 10euro 😂). Co prawda jak juz zarabiam w funtach to zupelnie inaczej jednak przeliczajac na pln to kupa kasy za osobe :p A Londyn jest swietny, polecam Ci jeszcze sky garden, jest za darmo, ale bilety trzeba rezerwowac tydzien wczesniej i ostrzegam, ze szybko sie rozchodza!
      Dziekuje 🖤

      Usuń
    2. 25 to rzeczywiście drogo jak na jedną przejażdżkę ;d Wygooglowałam sobie ten sky garden i muszę powiedzieć, że to jest piękne, też muszę tam pójść! Dzięki :)

      Usuń
    3. można wziąć za 36.90 "Champagne Experience", ale za tą różnicę w cenie(jak idzie kilka osób) to samemu można kupić sobie dobrego szampana :D Sky Garden naprawdę z czystym sercem polecam. Więcej miejsc niestety nie polecę, bo w Londynie byłam tylko trzy razy (a raz tylko kilka godzin), i zazwyczaj skupiałam się na takich wszystkim znanych atrakcjach + podróży śladami Harrego Pottera. Za to dużo moich znajomych bardzo poleca camden town, podobno można zobaczyć tam wszystko. Różnych dziwnych ludzi, dziwne ciuchy, dziwne zachowania. :D

      Usuń
  2. stylizacja jest bardzo ładna :) twoja doll świetnie wygląda z tymi czarnymi włosami :D ból kręgosłupa....znam to :c sama ostatnio męcze się z tym,że nie daje rady pracować i jak tak dalej będzie to w połowie lipca chyba pójdę na zwolnienie lekarskie,chociaż na tydzień :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      kochana, koniecznie idź do lekarza, na badania. Niech Ci zrobią rtg i jak okaże się, że coś jest nie tak koniecznie rehabilitacja! Im wcześniej zaczniemy dbać o nasze plecy tym lepiej. Ja całe życie miałam skoliozę, ktoś tam kiedyś zwrócił w szkole na to uwagę (jak miałam 6 lat), ale tylko wpisał do bilansu i nic więcej. Przez wiele lat w bilansie już miałam wpisywany prosty kręgosłup, bo lekarze mieli to gdzieś. Dopiero w zeszłym roku jak serio zaczęło mi dokuczać okazało się, że tak wiele można było zrobić wcześniej. Kręgi okropnie się poprzesuwały, uciskają na coś tam i w ogóle jest kiepsko. Byłam zła na lekarzy, ale teraz robię wszystko by jak najszybciej z tego wyjść.

      Usuń
    2. znaczy mnie to np. boli jak np źle siąde na fotelu i potem jak wstane to odczuwam ból,wiem tyle że mam skrzywienie kręgosłupa,bo jak byłam mała to w szkole robili badania i u mnie wyszło,że mam skrzywienie,a na zajęcia korekcyjne pochodziłam parę razy i tyle,w domu miałam robić rowerki i nożyce,ale Marta nie chciała xd a mówię czasami bardzo mocno mnie boli,że np nie jestem w stanie wgl się pochylić i jeszcze teraz ta praca w spożywczaku to wgl nie wiem jak dalej z tym będzie

      martusia-16

      Usuń
    3. koniecznie idź do lekarza i weź skierowanie na rehabilitacje :)

      Usuń
    4. to kierowniczki chyba się wściekną jak pójde na zwolnienie :p

      martusia-16

      Usuń
    5. możesz ogarnąć to po pracy, spokojnie powinnaś się z rehabilitantami dogadać co do godzin

      Usuń
  3. Świetna stylka, ale druga wersja lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, to ja chyba kupię może jakiegoś totka? xDDD Aj, ogromne zazdro tej wycieczki do studia Warner Brosa ♥ Na Harrym Potterze opierała się w sumie większa część mojego dzieciństwa :D Toteż czekam na relację z tej wycieczki!C: Stylizacja świetna, kocham tą sukienkę.

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na instagrama - aguuniek tam na pewno wszystko pokażę. Będę w HP 17 sierpnia :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny outfit, ale dodałabym może jakiegoś koloru jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chciałam aby to niebieski był głównym kolorem stylizacji, nie chciałam go przytłoczyć innymi ;p

      Usuń
  6. Mega! :)) kurde, ładna ta sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tytule postu od razu wiedziałam, że jest Twój xd
    A stylka taka normalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to oczywiste, chyba nikt inny nie słucha tutaj th XD

      Usuń
  8. W pierwszej chwili myślałam, że ta sukienka będzie ciężka do wystylizowania, ale z każdym kolejnym setem który widzę z nią w roli głównej przekonuję się, że sama w sobie jest na tyle "strojna" że wystarczą tylko drobne, dobrze dobrane dodatki, a tu naprawdę można poszaleć. Tobie to szaleństwo wyszło naprawdę na piątkę :)
    I wielki plus ode mnie za Harry'ego Pottera! Nawet już nie jestem w stanie powiedzieć jak dużo razy czytałam całą serię i oglądałam wszystkie filmy :D a jedno z największych rozczarowań w życiu to fakt że nie dostałam listu na 11 urodziny, wierzyłam do samego końca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moim zdaniem nie jest jakaś ciężka do wystylizowania, ale to póki co pierwsza stylizacja jaką z nią próbowałam zrobić, może dalej nie będzie tak lajtowo :D Dziękuję bardzo!
      O tak, Harry Potter to moje życie - całą serię przeczytałam już na pewno ponad 20 razy, a oglądając filmy w większości mogę mówić dialogi z bohaterami, bo tak wryły mi się w głowę. :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!