Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LIMITED EDITION
Do Starplazy dotarła właśnie nowa, limitowana kolekcja LE. Dostawa obejmuje dwa pietra. Ceny wahają się między 30sd (27sd ze zniżką) a 195sd (176sd ze zniżką). 
Mi osobiście kolekcja się nie podoba i kupiłam głównie torebki. 
A co Wy myślicie? 
Upolowaliście już swoje perełki? 





Chętnych zapraszam do stworzenia stylizacji z artykułami zakupionymi w dzisiejszej kolekcji i zostawienia podlinkowanej pracy w komentarzu.

Praca musi być na białym tle, nie musicie podpisywać.
W komentarzu zostawcie nick i spis rzeczy użytych. najciekawsze prace zostaną opublikowane w Lookbook'u i nagrodzone.

19 komentarzy:

  1. Dla mnie nie ma nic ciekawego, a na pewno nic takiego, żebym od razu biegł doładować sobie superstar. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy miałam SD na limitkę, po raz pierwszy byłam na czas i po raz pierwszy kupiłam wszystko co chciałam. Kupiłam wszystkie 3 pary szortów - różowe, zgniło zielone, i brązowe - ponieważ według mnie są naprawdę świetne! Zakupiłam także oba paski, oraz srebrną torebkę przez ramię z drugiego piętra, a pierwszego manekina. Zdążyłam też na artykuł, który jako pierwszy się wyprzedał - plecaczek. Kupiłam jeszcze męski, czarny top "Black Cat", czerwone kraba - broszkę i naszyjnik, który nie trafia do salonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się kilka minut na plecak z Da Vinciego ;-; bardzo mocno żałuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym sobie kupił wnętrze :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwna kolekcja, kilka perełek, ale też kilka totalnych flopów(Sukienka z sercem).... Wydałem mnóstwo kasy i jestem ogólnie zadowolony, chciałbym jeszcze kilka rzeczy, niestety nie stać mnie. Kupiłem wszystkie torebki LV, oba paski, męski naszyjnik, koszulę z kotem i tą czerwoną z falbanami, kurtkę gucci i kamizelko-płasczo-długie coś we wzory.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem SS,ale nie ubolewam....kolekcja jest koszmarna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam sd, nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://zapodaj.net/d2d07cdba0222.png.html

    misspolonia89

    Rzeczy użyte: Kurtka (LE), Szorty (LE), Buty (Antidote), Pasek (Riviera), Body (Subcouture)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam laptopa, w ten czas, a bardziej ładowarki do niego, więc wszystko kupowałam "w ciemno", przez apkę. Kolekcja jest całkiem niezła, kupiłam 3 torebki LV - na plecak nie zdążyłam:( Długą narzutkę i 2 paski. Chciałabym jeszcze kilka rzeczy, ale fundusze mi na to nie pozwalają. Z resztą, jak tak patrzyłam na lalce na te rzeczy, co chciałam, to już mi na nich tak nie zależy, ale może jak zarobię, to znajdą miejsce w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. https://zapodaj.net/d5b4d824bdbeb.png.html
    zamisa
    buty - archive, spodnie - antidote, torebka - LE i orginal future, bluzka - nelly, kurtka - bonjour bizou, naszywka - LE

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest parę fajnych rzeczy ale niestety sę spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam plecak, "pelerynkę" i łańcuszek. Ogólnie rzecz biorąc to słaba kolekcja :/
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i64.tinypic.com/k4dycp.png
      Peleryna - LE, Sukienka - Fallen Angel, Spódnica - SAP, Pasek - Riviera, Torebka - Chanel

      Usuń
  13. http://i65.tinypic.com/287kpxw.png
    1 - bluzka - LE, Pearls ; spodnie - Wild Candy ; narzutka - LE ; buty - Hot Hot Buys
    2 - okulary - Original Future ; kombinezon - Vinyl ; koszula - Marc Jacobs Tribute ; torebka - LE ; buty - Royalty
    3 - kapelusz - Vinyl ; sukienka - Antidote ; spodnie - The JetSet ; torba - LE ; buty - RIO
    4 - okulary - D&G Tribute ; buzka - Subcouture, Wild Candy (spódniczka) ; spodnie - Orginal Future ; torebka - LE ; buty - Bonjour Bizou ; narzutka - Bonjour Bizou
    5 - Okrycie wierzchnie - Pearls ; marynarka - Off - White Tribute ; spodnie - Off - White Tribute ; pasek - LE
    6 - kolczyk - Original Future ; narzutka - Miss Sixty ; bluzka - Fallen Angel ; pasek - LE ; spodnie - Fallen Angel ; torebka - CP


    marta32222

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie kolekcja słaba, skusiłam się jednak na torebki, różowe szorty, czerwoną bluzkę i kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.bankfotek.pl/view/2119350
    naszyjnik - MSW, top - Royalty, kurtka - Velvet Orchid, spodnie - Original Future, plecak - LE, buty - Subcouture
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  16. chcialam koszule,ale sie wyprzedala i nie kupilam nic

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!