Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloween

Dziś Halloween, święto duchów, czarownic oraz innych strasznych stworzeń. Wielka maskarada. Ludzie przebierają się za różne postacie z baśni, bajek, filmów. Halloween opanowało również Stardoll. Stylizacje, apartamenty. Więc dziś pokażę Wam stylizację oraz makijaż, które zrobiłam specjalnie na tą okazję.
 
Welon: Perfect Day
Bolerko: Barbie
Sukienka jako gorset: nn
Spódnica jako szeroki pasek: 200 million
Pasek: Gift z fb
Spódnica: Miss XV
Skarpeki jako buty: Evil Panda
 
 
A oto kosmetyki, których użyłam:
 
 
To szwystko na dziś :)
Przypominam o Konkursie!
Jak Wy obchodzicie Halloween?
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie! Moja doll również jest już w stylu halloween ;P
    Lubię się przebierać za różne postacie. To naprawdę niezła frajda :) Szczerze mówiąc to jak na razie sama nie wiem za kogo się przebrałam. Chyba za wampira? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :D Ja obchodzę Halloween w realu,bo to bardzo faja zabawa i możliwość na wyjście z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!