Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HotBuys na listopad
. 

8 komentarzy:

  1. fantastyczne!!! moje kolorki :) pewnie kupię wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Czerń fiolet, biel i róż ;) Chętnie bym kupiła, ale jak już chyba wszyscy wiecie to nie mam kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! Czerń fiolet, biel i róż ;) Chętnie bym kupiła, ale jak już chyba wszyscy wiecie to nie mam kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal, różowa kurtka i czarny kołnierzyk, pięknee *.* .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! kurtka z różowym futerkiem, szal, szpilki, kołnierzyk i pasek..myślę,że kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooch,ale bym chciała je mieć ! Może uda mi się uzbierać stardollary i kupie coś sobie-na przykład ten szary szal,podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny płaszczyk, pasek, no i butki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy!Chyba najładniejsze hot buysy w całej historii stardoll!:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!