Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
weekendowa loteria
Hej, kochani! U nas sypie śnieg. Brr, zimno ... 
Na małe pocieszenie ogłaszam loterię
5 x 12 sd
3 x reklama w pasku bocznym na miesiąc
1 x reklama w poście
Aby wziąść udział w loterii koniecznie:
-Należy być obserwatorem bloga
-zgłosić się pod tym postem podając swój nick ze stardoll
- loteria dla SS i NSS

Loteria ważna jeśli pod tym postem znajdę conajmniej 12 zgłoszeń
należy zgłaszać się  niedzieli godz. 24
 w poniedziałek wyniki i kasa:)
EDIT: zgłoszenia zostały zamknięte , za chwilę wyniki:)

16 komentarzy:

  1. U mnie też śnieeg ^ ^ .
    Zgłaszaam się.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    kaka_buziaki9

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się emu.musia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie wy mieszkacie?! U mnie ani śladu śniegu, tylko od wczoraj już jest coraz zimniej!
    Oczywiście zgłaszam się do loterii. Mój nick na stardoll: spbianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ;p Nie można pominąć loterii :D

    ArtSilver5

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    superlaskalove2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    aga10z

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro i u mnie prószy śnieg to i ja się zgłaszam:)
    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    U mnie taki śnieg że trzeba odśnieżać , tym razem i ja się zgłaszam :),
    nikitaposh1

    OdpowiedzUsuń
  10. Pada śnieg...Pada śnieg...tralalala..:D

    Zgłaszam się- jestem dwunasta :D

    KATERIMA

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się,odlotowa loteria ;3

    OdpowiedzUsuń