Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wynik konkursu "zostań królewną"
Do konkursu "zostań królewną" nadesłano 5 prac.

                           NAGRODY 
                                    Nagroda specjalna 60 sd + reklama w pasku bocznym na miesiąc
otrzymuje mariksza
                                 
________________________________

                                                    nagroda  nr.1 -  40 sd +reklama na 2 tygodnie
otrzymuje MissGirls150

_______________________________
                                                Nagrodę  nr.2  - 30 sd + reklama na 1 tydzień
otrzymuje zuzka-lobuzka oraz Superlaskalove2

_____________________________________
                                                   Nagrodę  nr.3 -  20 sd + reklama na 1 tydzień
otrzymuje Skorupka




Wśród 6-ciu komentatorów wylosowałam
  spbianka
otrzymuje 20 sd + 2tyg.reklama w pasku bocznym

Dziękuję pozostałym osobom za pomoc w ocenie oraz wyróżnieniu prac.
_____________________

Prosimy o zgłoszenie się w ciągu 3 dni do redaktor : missmariksza
w celu odebrania nagrody.
Po odbiór zgłaszamy się : SS - wystawia pasemko włosów w cenie nagrody + prowizja
NSS - pisze w mojej księdze gości co chce dostać z art.do wnętrz!


7 komentarzy:

  1. Brawo dla MARIKSZY naprawdę jej doll wygląda jak księżniczka . Buziaki Natalko posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla MARIKSZY naprawdę jej doll wygląda jak księżniczka . Buziaki Natalko posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Natalii i wszystkich laureatek - księżniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Dziękuję bardzo i gratuluję wszystkim zwyciężczyniom! Naprawdę się postarałyście dziewczyny! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujęę ! :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Wam,dziewczyny! :)) I bardzo dziękuję za nagrodę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo!Gratuluję osobom wyżej ode mnie!:)
    A ja się cieszę,że w ogóle dostałam nagrodę!:)))
    Dziękuję bardzo.Wreszcie spełnię swoje jedno marzenie!;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!