Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
jaka oprawa bloga?
Na pewno zauważyliście, że zmieniłam grafikę na blogu. 
Hmm, może nie jest taka jakbym do końca chciała, ale wszystko na dobrej drodze:) 
W ogóle to mam takie pytanie, ponieważ wkrótce chciałabym dostosować kolory grafiki do Waszych oczekiwań, chociaż
zapewne będzie trudno aby każdemu się podobało.
Po prostu chcę abyście miło tu spędzali swój wolny czas , nie tylko przeglądając artykuły na blogu, ale również relaksując swoje oczy właśnie całą oprawą bloga.
Wiele osób uważa, że powinnam zrobić grafikę podobną do innych stardolowych blogów.
A Wy jak uważacie?
Drugie pytanie dotyczy kolorystyki. jeśli możecie proszę o odpowiedź w komentarzu.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się tak jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, nowa czołówka jest super! Co do moich uwag to w większości je znasz:) Ogólnie podoba mi się prawie wszystko:) Jak coś, to jeszcze napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <3 Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!