Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black and White
Witam! Mam na imię Anita, na stardoll MyMelisaWhite. Od dziś będę zamieszczała tu artykuły o modzie. Przejdźmy więc do dzisiejszego:


Dwa kontrastujące ze sobą kolory. Same wyglądają nudno, zwyczajnie. Trudno skomponować stylizację z użyciem tylko białego koloru. Tylko nielicznym udaje się ta sztuka. Oczywiście te kolory można łączyć z innymi, ale nie zawsze ładnie to wygląda. Uwielbiam stylizacje minimalistyczne, w których dominuje czerń. Ale żeby wszystko wyglądało ciekawie trzeba ją przełamać. W takich chwilach przychodzi mi z pomocą biel.

Teraz pokażę Wam kilka przykładowych stylizacji z użyciem tylko tych dwóch kolorów.


Opaska: Gift-o-meter
Kolia: Arhive
Bluzka: Evil Panda
Bluzka ( jako rękawy ): Gift-o-meter
Sukienka: Gift
Torebka: Bonjour Bisou
Buty: Young Hollywood


Lenonki: Beastly
Blazer: Frankie Morello Tribute
Tunika: It Girls
Spódniczka: Gift
Torebka: Voile Holiday Botiqe
Legginsy: Stylein
Buty1: Fallen Angel
Buty2: Stylein


Kapelusz: Killah
Koszula: It Girls
Pasek: Pretty'n love
Spodnie: StarDesign Fashion
Buty: Stylein

Starplaza oferuje nam wiele ubrań, dodatków. Oto niektóre z nich:
Ubrania:
1. Bluzka: Pretty'n love
2. Gorset: Pretty'n love
3. Koszula: Chole
4. Koszula: Film Theory
5. Blazer: Decades
6. Kurtka: WOTW
7. Sukienka: PPQ

1. Tunika: PPQ
2. Sukienka: PPQ
3.Spódniczka: Bonjour Bisou
4. Spódniczka: PPQ
5. Bluzka: Decades
6. Bluzka z cekinami: RIO
7. Blazer: Disney
8. Kurtka: Fallen Angel
9. Sukienka: Basics

Dodatki:

Buty:
1. Velvet Orchid
2. Basics
3. Fallen Angel
4. Fallen Angel
5. WOTW
6. WOTW
7. Voile
8. Barbie
9. Basics
Kapelusze:
1. Killah
Torebki:
1. Bonjour Bisou
2. SuperTrash Girls

Oczywiście jest ich więcej.

A teraz konkurs :)

Zrób stylizację tylko w bieli i czerni.
Stylizacje mają być podpisane i zalinkowane na imageshack.us lub tinypic.com.
Na prace czekam do soboty 3 listopada do godziny 12.
Nagrody niespodzianki!
                    

5 komentarzy:

  1. genialny wpis, bardzo mi sie podoba.

    oby wiecej takich ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny styl, trafiłaś prosto w mój gust :) uwielbiam czerń i biel, są ponadczasowe i zawsze do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, ładnie to opisałaś i pokazałaś. Jestem fanką biało-czarnej klasyki. Wybrałaś bardzo ciekawe ciuszki, ze stylizacji szczególnie podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja stylizacja : http://imageshack.us/photo/my-images/846/czarnobiae.png/

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę się spóźniłam ale i tak wysyłam ;)
    http://imageshack.us/photo/my-images/690/jx037.jpg/

    jarix7

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!