Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na ciekawe i oryginalne łóżko
Przepraszam, że tydzień temu nie opublikowałam aranżacji wnętrza, ale nie miałam czasu. Artykuł poświęcony będzie ŁÓŻKOM, których na SD jest bardzo dużo. Chyba każdy stardollowicz ma urządzoną sypialnię. Nie każdy przywiązuje uwagę do łóżka tylko po prostu kładzie łóżko a na nie dwie, trzy poduszki. Dlatego postanowiłam napisać ten post.

Pokażę Wam na poniższych zdjęciach kilka moim zdaniem ciekawych propozycji
 jak "udekorować" łóżko.


1) Z pozoru nudne i nieciekawe łóżko, ale dzięki poduszkom staje się ciekawe.


2) Poduszki utrzymałam w kolorystyce łóżka, możecie dać jeszcze z boku jakieś małe lub kolorowe poduszki, ale wszystko zależy od was:)


3) Samo łóżko jest minimalistyczne, ale dzięki różowym poduszkom i sercu nie wygląda na takie ;)...


4) Gdyby nie czerwona poduszka było by nudno, ale z nią wszystko wygląda inaczej ;)


P.S. Zgłaszajcie się do metamorfoz wnętrz TUTAJ

7 komentarzy:

  1. łóżka wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja nr 2 mi przypadła do gustu .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten artykuł bardzo mi się spodobał :)) Wszystkie łóżka są przepiękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Wszystkie aranżacje łóżka mają w sobie coś!:) Szzególnie podoba mi się 1 - jest suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny artykuł!Z chęcią przespałabym się na którymś z tych łóżeczek :))
    1.Zaskakuje pomysłowością.Te poduszki dosłownie ożywiły to łóżko!

    Obrazek z nr. 2 to z kolei nadanie łóżku poważnych,ładnych kolorów.Kawowa nuta idealnie pasuje do żywszych kolorów typu ta pomarańczowa poducha :)

    Obraz trzeci to mięciutkie,kolorowe,dziecięce łóżko.Poduszeczki wyglądają świetnie!

    Screen nr. 3 przedstawia całkiem ciekawe łóżko.Poduszki rzeczywiście pasują do siebie i się dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, cieszę się, że zrobiłaś teraz osobne działy, ponieważ z chęcią będę na nie zaglądać. Tyle tu ciekawych pomysłów. Ostatnie łóżko jest wspaniałe. Kolory, które tu dodałaś wspaniale się kontrastują. Kocham
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wiele różnych fajnych i ciekawych łóżek. Jednak moim zdaniem chodzi najbardziej o to, aby takie łózko było wygodne. Dlatego u mnie w sypialni jest łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200/ na którym bardzo się wysypiam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!