Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wielkie zmiany...cd.

Jakiś czas temu poprosiłam Was o wzięcie udziału w ankiecie, która pomogłaby dostosować nam artykuły na blogu do Waszych oczekiwań. Jak widać z wyników głosowania na dzień dzisiejszy 
wywiady z ludźmi zajmują przodujące miejsce. W miarę możliwości będziemy je publikować, choć dobrze by było gdybyście pisali o kim chcielibyście przeczytać na naszym blogu.
Nie jestem redaktorką z prawdziwego zdarzenia i może pytania, które zadaję rozmówczyniom nie zawsze zaspokajają Waszą ciekawość. Staram się nie wnikać czy transmitowane wiadomości pomagają komuś zdobyć tytuł czy też nie. I myślę, że tak pozostanie. Chyba, że zrobię kiedyś zbiór anonimowych opowiadań "Czy można kupić sobie tytuł ?"
 lub artykuł o tym 
"jestem NCG i co z tego? ".
 Dobrze byłoby gdybyście zasugerowali nam swoje pytania co do tych wywiadów. 
Bardzo ważną pozycją są darmowe rzeczy, które pozostaną :)
Kolejne miejsce zajmuje moda ze stylizacjami. Myślę, że powolutku pójdziemy w tym kierunku, chociaż nie wiem czy macie na myśli porady "jak i w co się ubrać ? " czy wolicie przedstawianie konkretnych osób ze stardoll oraz opis metek ich ubrań/stylizacji? Dobrze byłoby gdybyście w komentarzu zostawili wiadomość odnośnie swoich oczekiwań.
Jestem zdziwiona, że bardzo dużo osób chce artykuły o aranżacji wnętrz. Po ilości komentarzy
pod tymi postami myślałam, że nie chcecie o tym czytać. Hmm, może rozbudujemy nieco ten dział, abyście mogli jak najwięcej z tego korzystać.
Jestem zdziwiona, że tak mało osób chce wskazówek dotyczących prezentacji. Sporo osób pyta mnie w wiadomościach prywatnych jak zrobić prezentację, jak zalinkować obrazek, co zrobić aby mieć małe zdjęcie w prezentacji, jak wkleić swoją doll aby nie było za nią wnętrza...co trzeba zrobić...No właśnie sporo tych pytań, nie będę tu wszystkiego przytaczać. Planuje aby takie małe porady weszły na nasz blog raz w tygodniu lub co drugi tydzień. Co o tym myślicie?
Przecież po to tu jesteśmy aby udzielić Wam na każdy temat informacji i porady oczywiście w ramach naszej wiedzy. Myślę, że to wszystko na ten temat z mojej strony. Czekam na Wasze propozycje i pomysły :) Życzę wszystkim miłego odpoczynku oraz wspaniałego weekendu .

3 komentarze:

  1. Hej! Postaram się trochę jak gdyby odpowiedzieć na ten post ;)
    Co do stylizacji to zdecydowanie wolę "jak i w co się ubrać" w realnym życiu, ale oczywiście od czasu do czasu mile widziane będzie jak się ubrać na stardoll. Wnętrza oczywiście też są bardzo ważne. Mogłabyś dać kilka rad missmarikszo jak robić choć w jednej czwartej tak cudowne wnętrza jak ty! ;**
    Co do prezentacji to bardzo chętnie. Co prawda jako tako umiem zrobić prezentację, ale przydadzą się porady np. jak zrobić zaawansowane wishlist itd.
    Moim zdaniem można by było zrobić od czasu do czasu artykuł o projektach. Porady jak pookładać poszczególne elementy itp ;)
    Jak na coś jeszcze wpadnę to do Ciebie napiszę. Tobie również życzę miłego weekendu i dużo ciepła bo u Ciebie ponoć zimno i śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki ankiety nieco mnie zdziwiły,ale nie do końca,bo z niektórymi z nich się zgadzam.Uwielbiam wszystkie artykuły o stylizacjach oraz o urządzaniu wnętrz,są ciekawe i przydatne.Wywiady są rewelacyjne,pytania dobrze zadane :)) Zdziwiło mnie właśnie to,że tak mało osób zaznaczyło tę odpowiedź o prezentacji.Mi osobiście posty tego typu bardzo pomogły i cieszę się,ze mogłam je przeczytać.Dość mało osób wybrało też makijaże,a moim zdaniem tego typu posty są bardzo fajne i przydatne.Myślę,że wynika to z tego,ze każdy ma swój gust i kogoś ciekawią takie posty,a kogoś inne,prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę wszystkie artykuły są ciekawe. Mnie jabardziej przypada do gustu coś o modzie, to wiesz Iwonko. Mam na myśli i ciekawe stylizacje (te z reala i stardollowe) i porady.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!