Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Enfant -Sonia Rykiel
Niedawno do Starplazy doszedł ekskluzywny sklep Harrods mieszczący ubrania światowych marek
między innymi znanej francuskiej projektantki Sonii Rykiel.
Już w wieku 17 lat zatrudniła się w paryskim sklepie z tekstyliami.  
Wyszła za mąż za właściciela butiku z elegancką odzieżą,
kiedy zaś zaszła w ciążę nie mogła znaleźć odpowiedniego dla siebie swetra. 
Poprosiła dostawcę z Wenecji do zaprojektowania własnej odzieży. 
Zaczęła tworzyć pierwsze, własne sukienki ciążowe oraz sweter zwany"Zły Sweater Boy".
 Sweter ten przyniósł Sonii sławę. Został ukoronowany "królową knights" przez Amerykanów w 1967r. Od tego czasu Sonia zaczęła eksperymentować i rozwijać swój talent. 
Rykiel udowodniła, że dzianina może śledzić każdy trend mody.
Więcej informacji na stronie 
A Wam coś się spodobało z tej kolekcji?

4 komentarze:

  1. Śliczne ciuszki! Jak byłam mała to chciałam byś projektantką mody! Ale raczej to niemożliwe... Teraz jestem starsza i już mam nowy wymarzony zawód i marzenia ;P A kim wy chciałyście/chcecie być w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł Iwonko!:) Niektóre rzeczy z tego nowego sklepu są bardzo ładne choć ceny wg mnie za wysokie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuszki! a laleczka podobna do Sonii :DD Ps. Rzeczywiście super artykuł Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ciuszki :)) Sama chętnie bym coś kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!