Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stardollowe ulepszenia
Wiecie, że jak dziś weszłam aby odczytać wiadomości nie wiedziałam gdzie są:)
Och, pomyślałam znów jakieś ulepszenia.
Teraz wiadomości i powiadomienia znajdują się w górnej zakładce otwierając 'moja strona".
zaznaczyłam na bordowo:
Kolejnym udoskonaleniem jest wyświetlanie wiadomości transmitowanych. 
Teraz znajdują się na pod spodem naszego apartamentu
To bardziej korzystniejsze jak robimy coś na dole strony, np.lub czytamy 
albo odpowiadamy na wpisy w księdze gości
Ale gdzie jest zakładka z osobami, które są on line? Ktoś znalazł?
Oo już znalazłam znajduje się u dołu strony po prawo:D
Tutaj też są wiadomości i powiadomienia:)
Ach, i najważniejsze, chyba nie do końca dobrze ulepszone. Tam gdzie zaznaczyłam kółkiem na czerwono jest teraz zgłoś a wcześniej było wejście do apartamentu danej osoby. Myślę, że przez to będzie dużo pomyłek i zgłoszeń. Myślę, że sporo osób będzie w to klikać aby zamknąć ten czat.
A Wy jak uważacie?

 Podobaja  Wam się te zmiany?

6 komentarzy:

  1. nieeeee :( nie podoba mi się :( jak ja nie cierpię zmian :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię zmian! Nie mogę się w tym odnaleźć. Szkoda, że admini nie dodadzą jakichś użytecznych zmian :/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie, mnie też to irytuje..nie podoba mi się taka zmiana..myli mi się ..i na dodatek, gdy chcę zapisać zmiany..ta fiszka w prawym dolnym rogu zasłania mi często gęsto napis ZAPISZ :(...mówię Nieee, ale nikogo to nie interesuje, zapewne:)
    A ta ikonka ZGŁOŚ jest w złym miejscu, zdecydowanie będą pomyłki, zanim się przyzwyczaimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Uszczęśliwili nas" kolejną bezsensowną zmianą :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj,szkoda,ze tak to pozmieniali...Umiem się przyzwyczaić,ale ciężko mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej moim zdaniem było umm... wygodniej?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!