Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu
Hej i czołem kochani!
Jak Wam minął tydzień? 
Znosicie jakoś te upały? 



Powiem Wam szczerze, że męczy mnie już trochę prowadzenie tego bloga, bo brakuje mi czasu żeby tego wszystkiego dopilnować. Z drugiej jednak stronie nie potrafię go od tak zostawić... Naprawdę to wszystko wiele dla mnie znaczy.

Miało być z kolorem różowym więc jest :) Bardzo się cieszę, że Admini w końcu dali nowe meble mimo, że jest ich niewiele. Gdy tylko zobaczyłam te świetne fotele wiedziałam, że to z nimi powstanie wnętrze. Zrezygnowałam z wielu dodatków, jedynie co chciała bym tu dołożyć to jakąś ładną szafę ale nie znalazłam nic odpowiedniego na stardoll.


Jak Wam się podoba dzisiejsze wnętrze? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie. 


6 komentarzy:

  1. Aranżacja jest piękna! Ja też zrobiłam wnętrze z wykorzystaniem właśnie elementów z Pretty'n Love i udało mi się zrobić szafę DIY. - https://prnt.sc/kh2eiv

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimaty <3
    Sama w swoim pokoju mam własnie takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna aranżacja! Te fotele są świetne, i jak rzadko kupuję meble, tak je chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Powiem Wam szczerze, że męczy mnie już trochę prowadzenie tego bloga" Odpocznij zatem. Tak na siłę to nie ma sensu. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, te fotele są super! :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna aranżacja, a fotele rzeczywiście są piękne! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!