Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki loterii
Przyszedł czas na ogłoszenie wyników konkursów z okazji Dnia Dziecka. 
Zapraszamy do sprawdzania! 





1. Marta32222
2. dobrapogoda
3. _Charmed_Girl_
4. zamisa
5. natusia_182
6. Just Me 
7. -
8. - 
9. RockaRolla
10. WERRA.

Jak widzicie dwie rzeczy pozostały bez właściciela, jeśli ktoś z Was je chce piszcie - kto pierwszy ten lepszy. Zwycięzców starałam się wybierać z osób, które najbardziej komentują bloga.
Zgłaszajcie się w mojej księdze gości - Aguuniek

Literki 

W poszczególnych klockach kryły się 
S - 30sd - Marta32222
T - nic - Uplooad 
A - ciuch - _Charmed_Girl_
R - nic - RockaRolla_ , Alaamiss2012
D - 500sm - Renesmeeeeeee
O - ciuch - natusia_182 , dobrapogoda
L1 nic - WERRA. 
L2 - 30sd  - jarus55, Karensis

Po odbiór nagród zgłoście się do 3siostry w ciągu 48h. 

Zabawa 

W pudełeczkach kryły się kolejno kwoty 20sd, 50sd, 20sd.

1. WERRA.
2. Karensis
3. callmeshady98

Po odbiór zgłaszajcie się na konto QueenCrew w ciągu 48h.


Loteria #2 
1. aguuniek 
2. Karensis
3. Renesmeeeeeee 
4. Marta32222
5. WERRA.
6. dobrapogoda 
7. Alaamiss2012 
8. natusia_182
9. RockaRolla_
10. _Charmed_Girl_
11. jarus55
12. zamisa

Po odbiór zgłoście się na konto QueenCrew w ciągu 48h

Dziękujemy wszystkim za udział w zabawach. Jednocześnie jest nam trochę przykro ponieważ pod naszymi postami zazwyczaj udziela się kilka osób. Reszta uaktywania się dopiero jak można coś wygrać. To naprawdę nie motywuje do  dalszego działania. 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mało komentuję ale zawsze czytam i oglądam. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za nagrody :D Przy pierwszej loterii zapomniałam napisać nicku D: Ja nie wiem co ja z tym nickiem mam xD (to chyba przez to, że długi jest, a kochany stardoll na zmianę nie pozwala ♥) Zacznę się chyba podpisywać pod każdym komentarzem, może wyrobię zwyczaj x"DDD Gratulacje wszystkim pozostałym! :D
    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!