Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Grzech: załamanie się równowagi.
Hejka Kochani!

Nie było mnie prawie miesiąc - ostatni post pojawił się 14 maja. Wstępny powrót planowałam na 1 lipca. Jednak wiele się zmieniło. Przede wszystkim przełożono mi konsultacje u chirurga, a w związku z tym przesunięto zabieg. Więc nie ma sensu tyle czekać c'nie? Wtedy wyznaczyłam sobie kolejną datę powrotu tutaj - 14 czerwiec. Jest to dosyć ważna dla mnie data, a w dodatku wtedy mija równo miesiąc od przerwy, a w dodatku planowałam do tego czasu szybciej wyrobić się z wszystkim do szkoły - wszelkie poprawy i takie tam. Jednakże i ten plan spalił na panewce. W czwartek pisałam ostatnią poprawę i jestem już "wolna". (Trzymajmy kciuki, że się udało!) Tak więc wracam już dziś, dosyć wypoczęta. Gotowa w pełni pomóc Kindze jak tylko potrafię.

Od czwartkowego popołudnia myślałam co mogę opublikować po tej przerwie. W mojej głowie rodziły się przeróżne pomysły. Moją pierwszą myślą był makijaż. (W końcu dzięki nim tu jestem!) Podchodziłam do tego wiele razy. Próbowałam przeróżne rzeczy, nawet z gotowymi elementami, jednakże nigdy nie byłam przekonana do tego co stworzyłam. W rezultacie rezygnując z publikacji. (Swoją drogą kilka z tych prac mam zapisanych na dysku, więc kto wie, może kiedyś się do nich przekonam i je opublikuję.) Potem próbowałam z postami artykułowymi, ale brakowało mi dobrego tematu, cóż - z tego także zrezygnowałam. Wtedy doszłam do wniosku, że zawsze mogę wrócić z "Kronikami Stardolla", ale jakoś nie byłam przekonana do owego pomysłu. Wtedy też w mojej głowie narodził się pomysł na dwie stylizacje.

Jedna została opublikowana na innym blogu, ale jeśli byłyby osoby chętne, aby ją zobaczyć to nie ma problemu. Wystarczy napisać do mnie, czy chcecie ją zobaczyć tu w poście, czy też po prostu podesłać Wam ją zalinkowaną. Drugą ze stylizacji serwuję Wam dzisiaj do ocenienia. Jej podstawę stworzyła śliczna lawendowa sukienka od Versace, którą wypolowałam na bazaarze za jedyne 16SD. (Oryginalnie jej cena była sporo wyższa.) Następnie dałam do niej białą koronkową bluzkę, jednakże dla estetyki zakryłam górną część sukienki. Nie, nie, nie użyłam do tego żadnego programu graficznego. ;) Całość uzupełniłam dosyć prostymi dodatkami - białe kolczyki, srebrny naszyjnik, proste szpilki, oraz klasyczna kopertówka.

|| kolczyki - Callie's Picks || body - Saint Laurent Paris + SubCouture || spódnica - Versace + 3x Underheath STARDOLL || kopertkówka - Voile || szpilki - Miss Stardoll World ||

Edit: Może są jakieś tematy, czy rzeczy o których byście chcieli przeczytać dłuższe posty? Jestem otwarta na propozycje.

23 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, ta spódnica jest boska :D A te białe butki zdecydowanie lepiej wyglądają na ciemniej skórze, muszę stwierdzić ;3 Drugą stylizację już widziałam na innym blogu :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie tak jak te złote tatuaże cnie?

      Usuń
    2. Noo, aż przez myśl mi przeszło, żeby zmienić karnację mojej doll xDD

      Usuń
    3. Haha, z chęcią bym zobaczyła Twoją doll jako murzynkę ;p

      Usuń
  2. Stylizacja ze złotymi tatuażami zachwyciła mnie bardziej, ta jest ładna, ale ta torebka mi tu nie gra i chyba lepiej byłoby bez niej (Gdyby jej nie było, pewnie wszyscy pisaliby, że przydałaby się torebka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, też uważam tamtą za lepszą. Efekty uzyskany dzięki tatuażom dał świetny efekt.
      Haha, no jakbym jej nie dała zapeqne by tak było ;p

      Usuń
  3. Bardziej mi się podoba stylka z "innego bloga". :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co sądzisz o tej?

      Usuń
    2. Ta podoba mi się mniej. ;) Ale też jest OK. Podoba mi się kontrast między gładką spódnicą a koronkową bluzką. stardollowy10

      Usuń
    3. Dzięki serdeczne za szczerą opinię

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i sukienki. Stylizacja jest ładna i fajnie komponuje się z doll. Wmieniłabym jedynie torebkę - pasuję kolorystycznie, ale wydaję mi się trochę za ciężka. ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam niestety zbytnio na jaką ją wymienić - jak już mówiłam, ta pasowała mi najbardziej. Dzięki za szczerą ocenę ;3

      Usuń
  7. inna torebka, lub całkowita rezygnacja z niej i byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad rezygnacją podczas tworzenia stylizacji, ale znając życie, gdy jej nie daje, jest mnóstwo komentarzy, że brakuje torebki. :v

      Usuń
    2. no znam to niestety ;p

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!