Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Military outerwear+pearl jewelleryVoi
Ten post miał się pojawić w ubiegłym tygodniu, ale tak mi szybko zleciał, że zorientowałam się dopiero w sobotę xd No cóż. Wyszło trochę zimowo, nie wiem dlaczego, bo na dworze jest 30 stopni...
1 Okulary PPQ | Kolczyki LE | Marynarka Fallen Angel, Decades | Koszula Off White | Torebka Voile, Fallen Angel | Spodnie LE

2 Kolczyki Voile | Płaszcz Fallen Angel | Naszyjnik Voile | Top 9to5 | Torebka Pretty N' Love | Spodnie WOTW | Skarpetki Callie's Picks | Buty Runway

9 komentarzy:

  1. Obie stylizacje fajne, druga mi się chyba troszkę bardziej podoba, ale tylko troszkę xD

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne, jak zawsze! szczególnie druga - te skarpetki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja podoba mi się bardziej, ale pierwsza też jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga bardziej mnie przekonuje, pierwsza tez jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne! Ale druga bardziej do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow niesamowite te stylizacje! Zakochałam się w połączeniu torebki i spodnie w drugiej - bomba!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!