Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizacje nr.17 + loteria 25 sd ( sponsorowana)

Zapraszam do wzięcia udziału w loterii z cyklu
 "Oceń stylizację"
Sponsorem tej loterii jest anonimowa osoba
Bardzo dziękujemy jej za wsparcie!

Co myślisz o ubiorze dziewczyny ze zdjęcia ? :



Aby wziąźć udział w loterii należy:
-być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić ubiór dziewczyny na zdjęciu w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)

Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 3 listopada , (conajmniej 6-7 komentarzy)
wyniki loterii już 4 listopada :) xoxo

EDIT: dodawanie komentarzy zostało zamknięte, za chwilę wynik

9 komentarzy:

  1. Ah ten ubiór, wspaniałe użycie okularów, ogółem cała realistyczna stylizacja jest bardzo oryginalna. Buty są śliczne jak i torebka. Jej blond włosy wszystko ładnie podkreślają. Ogółem cała stylizacja wyszła super.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Spodnie są genialne, królestwo za takie...i byleby wyglądać z nich jak to cudo na zdjęciu :p Buty w szpic :)czyżby wracała moda? Mam kilka takich par i nie noszę bo podobno de mode. Luźny sweterek, którym można zakryć 'to i owo' :)) Śliczna stylizacja!!!

    KATERIMA

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten ubiór . Kolorystyka jest świetnie dopasowana, a pod sweterkiem znajduje się śliczna koszula . Widać tylko kołnierzyk i skrawek dolnej części , ale takie połączenie jest jak najbardziej modne . Jedynie nie jestem przekonana do fasonu butów , ale ogólnie podoba mi się . : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, podoba mi się ten sweterek . Fajnie współgra z nim koszula z kołnierzykiem, za co ma ogromnego plusaa .Stylizacja też zawiera pakowną, beżową torbę, którą uwielbiaam . Spodnie też są ciekawe, choć ciężko mi zauważyć ten wzór na niich, nie mam pojęcia czy to takie łatki, czy coo, po prostu nie wiem . Ogólnie podsumowując strój jest bardzo ładny .

    .Nielegalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładna najbardziej podobaja mi się spodnie fantastycznie współgra z nimi sweterek Torba jest fantastyczna ponieważ lubię takie kolory Jednak że nie podobają mi się buty wprost nie trawię takich ! :)
    aga10z

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Tym razem podoba mi się wszystko
    - świetny sweterek i koszula ,
    - fajne spodenki a zwłaszcza fason,
    - cudowna torba
    tylko te buty bym zmieniła .

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna ! :) Kolorystyka jest idealnie wpasowana w mój styl i pasuje do urody modelki.Najbardziej podobają mi się spodnie i okulary-super! ;3 Bardzo ładne połączenie koszuli i sweterka,w dodatku w ślicznych odcieniach,o czym już pisałam.Torba podoba mi się,choć moja ulubiony typ wygląda nieco inaczej ;) Buty podobają mi się tak średnio,to raczej nie mój styl.Pierścionek natomiast dodaje stylizacji nieco koloru,może zostać :) Ogólnie ten ubiór oceniam na 9,5/10

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja w każdym detalu! Ku mojej rozpaczy wracają buty w szpic...pocieszające jest to, że nie są to już te same szpice wyprzedzające kilka centymetrów właścicielkę butów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie się bardzo podoba ta stylizacja!:) Błękity w połączeniu z blond włoskami wyglądają urzekająco, a więc sweterk z koszulą na duży plus:) Spodenki, kolor (+ wzór w łatki) i fason, po prostu super i zgadzam się z Kasią (KATERIMA) przy takich nóżkach wygląd genialny :) Duża beżowa torba świetnie tu pasuje ale butków w szpic, jak większość, nie trawię, choć ich czrny kolor jak najbardziej:) Całość fajnie dopełniają okulary - przeciwwaga dla dolnej ciemnej części ubiorku.
    jarix7

    OdpowiedzUsuń