Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizację nr.10 + loteria 25sd( sponsorowana)
Zapraszam do kolejnej loterii z cyklu "Oceń stylizację"
Jest ona sponsorowana (osoba anonimowa)
Dziękujemy jej za wsparcie !

Oceń ubiór dziewczyny ze zdjęcia:
(klikając w fotkę możesz powiększyć)




Aby wziąźć udział w loterii należy:
-być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić ubiór dziewczyny na zdjęciu w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)

Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 26  września  , (conajmniej 6-7 komentarzy)
wyniki loterii już 27   września:) xoxo

w przeciwnym przypadku
do  29   września
wynik  30    września

EDIT : dodawanie komentarzy zostało zamknięte

11 komentarzy:

  1. Stylizacja moim zdaniem ciekawa :) Nie pasuje mi tylko czapka , strój jest elegancki a ta czapka psuje ten efekt :) ładna marynarka i fajne butki :)
    superlaskalove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mie stylizacja jest świetna ! Bardzo lubię marynarki . A to połączenie marynarki z bluzą jest cudne :* Rurki kocham ! Kto nie kocha rurek ? Jedynie buty średnio pasują :)

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi właśnie buty pasują, rurki do tego jak najbardziej, ale pod marynarkę wrzuciłabym zwykły t-shirt, czapka zdecydowanie out :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!jak dla mnie sweter do tej marynarki out!:) czapka z daszkiem również!i tak jak WUDU, dałabym top lub t-shirt, najchętniej z dużym nadrukiem..ale reszta fajna! szpilki podobają mi się jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo elegancka a zarazem młodzieżowa.Czapka pasuje do rurek, buty do żakietu a sweter z bransoletką dopełniają resztę.Całą stylizację oceniam 5,5/10 ponieważ ja nie za bardzo lubię ten styl lecz mimo to wygląda naprawdę wspaniale.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka jest dla mnie beznadziejna a sweter kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, brakuje tam jeszcze tylko reniferków :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest ciekawa.Czapka idealnie wpasowała się w resztę.Chociaż dałabym pod spód jakiś t-shirt najlepiej pod kolor szpilek.Same szpilki są bardzo ładne.

    Żakiet jest prześliczny.Spodnie mi się podobają.Szare,proste bez jakiś tam zbędnych dodatków, które przy tej stylizacji by nie wyglądały zbyt dobrze.
    Sweterek mi się nawet podoba,ale jak już pisałam nie pasuje tu.

    Nie oceniłam też do końca czapki.Podoba mi się,choć też tak se tu pasuje.
    Moja skromna ocena tej stylizacji wynosi tak 6 lub 6,5.Jak już napisałam podoba mi się,choć zmieniłabym ten sweter.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Połączenie swetra i marynarki jest jak dla mnie dość nietypowe,ale ciekawe.Rurki są bardzo ładne i pasują tu.Szpilki...hmmm...Do stylizacji pasują tak średnio;są śliczne :) Fajny odcień turkusu ^^ Czapka jest ładna,pasuje tu tak średnio.Może gdyby jej nie było,a T-shirt zastąpiłby sweter stylizacja byłaby ładniejsza,ale podoba mi się i teraz.Moja ocena: 8/10

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to dosyć ładna stylizacja. Buty są świetne - rurki idealnie do tego pasują, marynarka w przyjemnym kolorze i ładnym kroju, ale ta bluza troszkę to psuje... Na drugim zdjęciu stylizacja została przedstawiona z długim rękawem... ja bym go lepiej schowała. Mimo to dobrze, ale zamieniłabym tą bluzę na jakąś bardziej elegancką tunikę w odcieniach szarości, lekkiej zieleni i różu. Czapka może być ale ja dałabym opaskę szarą wiązaną opaskę. Podsumowując dałabym ocenę 7/10 :) Bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki są świetne do rurek i pasują idealnie!Sweterek i czapeczkę chowamy na dnie szafy bo są zdecydowanie nie z tej bajki!A pod marynarkę zakładamy białą bawełniana koszulkę (lub z nadrukiem jak pisała Mayly)i będzie super! Aczkolwiek w takiej wersji widziałabym zdecydowanie starszą osóbkę, szkoda aby tak śliczna i młoda osoba (chyba, że się mylę)dodawała sobie niepotrzebnie latek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne komentarze piszecie dziewczyny! Super lektura:)Kasiu, reniferków nie ma ale są tam jakieś niedźwiadki, więc skojarzenie podobne:)
    Co do stylizacji, po odrzuceniu czapeczki (zupełna pomyłka) wzrokowo-kolorystycznie to nawet "gra". Zgodzę się z większością, że podstawą do poprawy stylizacji jest natychmiastowa wymiana sweterka! Mnie rażą szczególnie niechlujnie wyglądające pozwijane rękawy marynarki na rękawach swetra. Rurki i szpilki - bardzo okey!

    OdpowiedzUsuń