Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dla Karoliny
Jak już wiecie wczoraj skład naszej redakcji zmniejszył się. 
Z powodów, o których pisała Karolina czyli Karcia 309 musiała niestety odejść z bloga.
 Nie ukrywam, że jest mi smutno ponieważ była jedną z redaktorek, które bardziej poznałam. Zostawiła nam bardzo fajny cykl artykułów " ubierz się jak gwiazda"
oraz wiele innych. Zapraszam tutaj do przeczytania.
Myślę, że byłaby zadowolona gdyby ktoś z czytelników 
odwiedził jej doll w apartamencie i zostawił mały komentarz.
Link do jej apartamentu TUTAJ 

Mam nadzieję, że spotkamy się na blogu w czasie wakacji. 
Gdyby Ci jednak czasem brakowało pisania
- miło by nam było przeczytać jakiś gościnny post zredagowany przez Ciebie.
Wpadaj do nas wolną chwilką i zostaw czasem komentarz:*
Tymczasem biegnę do Twojej doll, buziaki...

2 komentarze:

  1. Dziękuję Karolino, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję bardzo za wszystkie wpisy,które tu zamieściłaś,Karolino :) Szkoda,że opuszczasz ekipę,ale gdybyś chciała kiedyś wrócić,to ja jestem na TAK :) Ode mnie też masz pozdrowienia i najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!