Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MUST HAVE


Cześć. Chciałabym poświęcić ten post ubraniom, które każda 'doll' powinna mieć w szafie.
Ale co tu dużo pisać, zacznijmy.
Dziś pokażę wam 4 rzeczy które obowiązkowo każdy powinien mieć.

1. Basic White Tank Top ( Basic, 35 sm )



Biała bokserka to obowiazkowa cześć garderoby, którą każdy ( na stardoll i w rzeczywistosci ) powinien mieć. Można ją łączyć ze spodniami jak i spódniczkami. 
Ta prosta rzecz jest naprawdę niezastąpiona ;-).

2. Heavyweight Black Platforms ( Fallen Angel, 80 sm )


W 100% polecam te buty! Odkryłam je dopiero niedawno, ale jestem z nich mega zadowolona! Pasują do eleganckich stylizacji, jak rowniez do tych bardziej sportowych. 
Nie będziecie żałować tego zakupu.


Można je połączyć z Black Lace Platform Wedges ( Fallen Angel, 72 sm ). 
Wyglądają razem naprawde dobrze ;-).

3. Stretch Jeans ( Bonjour Bizou, 50 sm )


Hmm.. cóż tu moge powiedzieć? Czarne rurki pasują do wszystkiego i tyle w temacie ;-).

4. Everyday Long Blazer ( It Girls, 60 sm )


Czarny sweter ( tak samo jak rurki ) pasuje do wszystkiego. Można do niego ubrać kolorowe spodnie, białą koszulkę ( np. ta z nr 1 ), czarne balerinki i mamy prostą, efektowną stylizację. Akurat ten model swetra bardzo mi się podoba i gorąco go polecam.


JEŻELI PODOBA WAM SIĘ TEN WPIS I CHCECIE WIĘCEJ - SKOMENTUJCIE. ;-)

3 komentarze:

  1. Zgadzam się, pokazałaś bardzo przydatne rzeczy i o ile się nie mylę, wszystkie je mam. Lubię klasyczne kolory - czarny i biały w ubieraniu się więc tym bardziej przypadają mi do gustu. Podoba mi się ten artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł jest ciekawy,przydatny i bardzo fajny :) Mam prezentowane rzeczy-oprócz butów,które zakupię :) I zgadzam się z tym,że zaprezentowane ubrania są przydatne,wiem to z doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie napisane , czekam na więcej takich Must Have'ów ;D

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!