Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza malga137
 Dziś do metamorfozy zgłosiła się nasza redaktor malga137
Przed: Nie jest źle, może zmieniłabym jedynie buty
Po: Ubrałam Twoja doll w strój idealny do szkoły, na spacer, lub wypad do kina


TWARZ
Przed: Nie podoba mi się to, że usta masz pod samym nosem
Makijaż podoba mi się, jest delikatnie i moim zdaniem ładnie

Po: Zmieniłam jedynie usta, to znaczy nieco je obniżyłam
Z fryzurami możesz eksperymentować, dlatego pokazałam doll w wersji innego koloru
oraz dałam w tej samej fryzurce, abyś zobaczyła jaka jest zmiana po obniżeniu nieco ust



Dla mnie jest ok.
A Wy jak uważacie?
 Podoba Wam się przed czy po ?

2 komentarze:

  1. Ślicznie i przed i po.Zgadzam się z Twoją opinią na temat nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Stylizacje obie OK,twarz: lepiej jest po obniżeniu ust.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!