Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
loteria ubraniowa (sponsorowana)
Kochani !
W związku z tym iż już niebawem będzie 100 obserwatorów, mam dla Was loterię, 
w której można wybrać sobie jeden fajny ciuszek. 
Są tu m.in. ubrania takich marek jak : 
HotBuys, Dior, FrankieMorello, Vivienne Team, Anna Sui, MKA i inne.

Sponsorem loterii jest WUDU98
(jeśli ktoś chce zobaczyc jak dana rzecz wygląda na doll
w pokoju nad głównym u WUDU98 są rzeczy wystawione do loterii)
Oczywiście dziękujemy Kasi -WUDU98 za zorganizowanie loteri !



Aby wziąźć udział w loterii należy:
-być obserwatorem naszego bloga !
- w komentarzu podać swój nick ze stardoll
- podać numer interesującej Was rzeczy

Myślę, że już można rezerwować sobie ubranka wpisując potrzebne dane. 
Wynik loterii będzie dostępny jeśli 
faktycznie dobijemy do 100 obserwatorów .
Myślę , że termin 7 październik będzie najbardziej aktualny:)



EDIT: zgłaszanie do loterii właśnie zostało zamkniete


21 komentarzy:

  1. Pragnę tylko dodać, że większość rzeczy jest za sd, kilka jest za sm, można sobie sprawdzić u mnie w pokoju nad głównym apartamentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miła niespodzianka!!!!!!!Wspaniały pomysł Kasiu.WUDU i Iwonko-Mismariksza.. jesteście wielkie LOL!..Marzyłabym o nr. 3...a jak się nie uda, to o nr. 21:) dziękuję! Pozdrawiam, wieczorowa porą..

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, bardzo fajny pomysł! Mnie się podoba bluzeczka z nr 6.
    Pozdrawiam Sponsorkę i Redaktorkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... ok może najpierw to co mam 14, 27, 28, 31
    a chcę:
    3/ 5 / 17/ 33/ 34

    najbardziej 33

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem obserwatorem bloga , nick ze stardoll to NewElizaphetOne
    i otóż co mam i napewno nie chcę tego dostać ( no właśnie stego powodu , że to mam ) : 3 i 16

    chciałabym : 7 , 8 , 21 , 23 , 25 , 28 , 33 , 34 , 35 lub 36 ( wychodzi na to , że prawie wszystko xd ) gdybym dostała coś z tych rzeczy ( jeśli w ogóle mi się uda ) to bym się bardzo ucieszyła ;D

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Obserwuję.
    Chciałabym numer 10, 20 lub 32.
    Posiadam numer 27, 30 i 19.
    Elfelenda

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej tu BLACKLadySilver spełniam wszystkie wymogi i podoba mi się:7,17,32.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, chciałabym numer 7,5 lub 32 .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, obserwuję jako emily456

    mam nr. 23, 27, 30, 31

    interesuje mnie nr. 7, 33, 34

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam sieee
    poprosze 7 lub 8 lub lub 33 lib 36 :)
    Albo coś za sm :))
    sueprlaskalove2

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow,świetny pomysł,bardzo dziękujemy za tę loterię :) Wybór jest ogromny i nie wiem,co wybrać,ale najbardziej podobają mi się ubranka z numerami 1,2,5 oraz 14,16,19 :) Byłoby jednak fajnie,gdybym wygrała cokolwiek ;) Mam już buty z numerem 26 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała loteria ! Bardzo gorąco dziękujemy ! :) Jeśli chodzi o mnie,to mam już nr 26.Najchętniej wygrałabym : (numery)
    1,2,5,12,14,15,16,17,19 :)Ucieszę się też z każdej innej wygranej rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej~! Wszystkie ciuszki są przepiękne! Jednak moje ulubione to: 7,17,21,32 i 34. Są boskie! Super pomysł na loterię!
    Pozdrawiam spbianka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej~! Wszystkie ciuszki są przepiękne! Jednak moje ulubione to: 7,17,21,32 i 34. Są boskie! Super pomysł na loterię!
    Pozdrawiam spbianka.
    Sorki, że piszę podwójnie,ale wcześniej zapomniałam się zalogować ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł! Wątpię, że mi się uda ale najbardziej podobają mi się: 1, 3, 8, 9 i 14. Pozdrawiam! I życzę, aby ten blog zyskał większą popularność! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chciała 17 ... ;)
    EZorro

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bym chciała wygrać numer 1 lub 22 :)
    Ale wszystkie rzeczy są tutaj po prostu przepiękne ;D

    ArtSilver5

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zależy mi na 8 lub 5

    OdpowiedzUsuń