Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wielkie zmiany lub koniec!
Ostatnio zauważyłam, że coraz mniej osób komentuje nasze posty na blogu.
W dodatku jest garstka obserwatorów, a tylko ok.6-7 osób,
 które z chęcią tu wpadają i zostawiają ślad po wizycie w postaci wpisu. 
Z przykrością stwierdzam, że jeśli tak dalej pójdzie nie wiem czy ma sens aby blog dalej działał!
Doskonale rozumiem, że sławne blogi oferują Wam więcej, 
nie tylko postów ale właśnie " stardolarów"
Jednak mam nadzieję jest to dla Was zrozumiałe, że jeśli blogi maja ok.300 sd (minimum)
dziennie z reklam
 to mogą się rządzić większymi wygranymi w konkursach i rozdawać kasę na prawo i lewo.

Mam nadzieję, że choć troszkę polubiliście nas i będziecie chętnie zapraszać 
na naszą stronę swoich znajomych.
Mamy wielkie plany co do tego bloga, jednak bez Was moi drodzy nie damy rady!
Będzie się u nas nieco zmieniało lecz tymczasem...
Chciałabym abyście wypowiedzieli się co Was tu wnerwia, czego jest za mało,
 co jest źle, a może coś naprawić?
Czekam na Wasze propozycje!

Kolejna część tego postu ukaże się jeśli znajdę pod tym postem Waszą opinię na ten temat. Dziękuję !

Czytaj i komentuj notki. To właśnie od Ciebie zależy, czy blog będzie się rozwijał.

9 komentarzy:

  1. To co tutaj napisałaś niestety jest prawdą.Ale z jednym się nie zgodzę-jest tu wystarczająco dużo loterii,konkursów,a wygrane w nich są bardzo duże.Ja wygrałam tu już chyba ze 100 sd.
    Jesteś bardzo hojna i obserwatorzy,którzy tu dołączyli tylko,żeby zarabiać sd. niech zmienią swój zwyczaj.
    Twój blog jest bardzo fajnym blogiem i choćby nikt go już nie komentował ja go będę komentować.

    Co do reszty jest to czystą prawdą.
    Obserwatorzy!-postarajcie się!
    Po to jest ten blog,abyście go komentowali!
    :( Mam nadzieję,że choć kilka osób wciąż będzie go odwiedzało.
    Ja zawsze będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tu zawsze będę :** nie wygonicie mnie stąd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosze tu osoby , podpisza sie tu Nie odchodcie nie wiele blogów jest uczciwych na wielu byłam zdysfalifikowana z nagrody , nie dostałam jej na tym blogu jest inaczej szybko załatwiacie należności itp. Dlatego z wami jestem zaraz biore się za zapraszanie :]
    Na stardoll jestem patXDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z komentarzami powyżej .Ja również uwielbiam ten Blog i jest to jedyny Blog o stardoll,który tak mi się spodobał.Miłe,wspaniałe Redaktorki i komentatorki,ciekawe posty,ogromna różnorodność omawianych tematów,wiele ciekawych loterii i konkursów-wszystko to razem tworzy przemiłą atmosferę.Przede wszystkim właśnie wspaniała ekipa tego Bloga-głównie dlatego tu jestem ! :) Mam nadzieję,że ten Blog przetrwa i tego właśnie mu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wiesz co ?! ja swój blog piszę z przerwami ( teraz już go na pewien czas zamykam , może wrócę ) i nikt go nie komentuje i obserwuje xd , to dopiero jest smutne. no dobra dość udręczania się nad sobą... wracając do tematu - rzeczywiście zaprzestałam WAS aż tak często odwiedzać. nie mam na nic czasu. gdyby nie to to bym skomentowała Wasz blog od początku istnienia ;p . musimy trochę spopularyzować (jest takie słowo?) Wasz blog! poza tym lepiej mieć garstkę ludzi , którzy obserwują i robią to z uczuciem niż tak jak Stardoll for Poland (obserwuję ten blog) tysiąc obserwatorów z których ponad 9/10 czyha JEDYNIE (!) na konkursy i tego typu okazje do wygrania SD lub SM lub tego i tego. prócz tego nic się nie przykładają do skomentowania chociaż te "fajne" . proszę nie zamykajcie tej strony

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z komentarzem wyżej, lepiej mieć garstkę osób, które z chęcią komentują bloga niz tysiace obserwatorów, a wiekszość z nich liczy na zysk z bloga (wygrane w konkursach itp.), chociaż z drugiej strony to przykre kiedy wkłada sie tyle pracy w bloga, a niewiele ludzi to interesuje ... tak czy siak lubię tu wpadać i rozczarowałabym się, gdyby blog przestał istnieć .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko rozumiem Cię doskonale. I Ty moje zdanie również dobrze znasz. Ten blog ma w sobie coś a ja zaglądam tylko tu. I jak przeczytałam wszystkie powyższe wypowiedzi to jest w nich prawda z którą się całkowicie zgadzam, i przede wszystkim, wypowiedzi te nie są płytkie a zwracają uwagę na istotne rzeczy które daje blog osobom które go polubiły i zaglądają tu. Niestety chyba utopią jest robić blog bez konkursów w których można wygrać sd ale wydaje mi się, że to i tak nie jest sposób aby tylko to było powodem wyższej oglądalności i ilości komentarzy... Myślę, że prawie wszystkie osoby które w tej chwili tu zaglądają robi to po prostu dlatego, że polubiły ten blog dla niego samego i to jest Iwonko zasługą Twoją i Twoich Redaktorek.
    Jeśli chodzi o artykuły to najbardziej podobają mi się te gdzie jest coś o modzie i stylizacjach (nie tylko stardollowych), jak zauważyłam pojawiają się tam super komentarze, które mnie osobiście zadziwiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej dziewczyny nie mogę chwilowo pisać ponieważ jestem bardzo chora ale postaram się wpadać na bloga.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!