Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Poradnik jak zrobić makijaż
Długo myślałam co by tu dla Was napisać. Wpadłam na pomysł, żeby pokazać jak się pomalować,
 w szczególności oczy.

1. Malujemy zewnętrzną część oka cieniem. Tu trzeba uważać, aby rozprowadzić cień równo, dlatego pędzelek umieszczamy w okolicach źrenicy.


2. Drugim cieniem malujemy wewnętrzną część oka, także pamiętając aby wyszło równo.




3. Dodajemy tusz pogrubiający i wydłużający. Do tego lekko brązowy kolor policzków.
( w zależności od koloru skóry). Teraz jak się przyglądam mam wrażenie że jest za ciemny.
Usta najpierw pomalowałam brzoskwiniową pomadką, a następnie różową.




Do tego użyłam :




Ten makijaż idealnie pasuje do stylu boho, który pokazałam wam w tym poście : KLIK


A może Wy macie pomysły na posty? Jeśli tak, to czekam na propozycje ;)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy makijaż, użycie kolorków w takim zestawieniu dodaje energii i młodości.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie , tak mało rzeczy a wspaniały efekt :D , weź więcej takich rób

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jesienny makijaż, w zgodzie z naturą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest prześliczny! Bardzo mi się podoba :D Wyszedł Ci idealnie :) Połączenie kolorów jest świetne i teraz,dzięki Tobie wiem,co robiłam źle (dawałam cień do powiek na sam przód oka i z dołu mi wyjeżdżało ;p;wiem,głupia jestem ;p) :) Bardzo Ci dziękuję,może wreszcie nauczę się poprawnie malować oczy Doll :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, na pewno się przyda!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!