Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza wnętrza BLACKLadySilver
Do metamorfozy pokoju zgłosiła się nasza redaktor BLACKLadySilver
Jednak to była bardziej aranżacja niż metamorfoza,
nie mam pokoju do porównania przed ponieważ go nie było
Swoją pracę oceniam jako dobrą.

Wnętrze urządziłam skromnie, ale myślę, że ładnie:)
(wnętrze urządzone z artykułów dostępnych w jej pokoju)
Oto ono:
Podoba Wam się? Ktoś się zgłosi jeszcze?
Czekam na wasze zgłoszenia pod TYM POSTEM
Wśród zostawionych komentarzy odnośnie tej aranżacji wylosuję osobę, która otrzyma 10 sd 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pokoik :) Dużo przestrzeni i składu :)
    superlaskalove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie go urządziłaś.Bardzo mi się podoba :) Kolor ściany bardzo pasuje do łóżka.Wygląda tak przytulnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) Podoba mi się półka nocna,pasuje do łóżka.Jest ładnie i przytulnie :) I są koty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrzuciłabym te róże i zamiast nich wstawiła coś zielonego . A ogólnie to bardzo nastrojowa aranżacja, fajnie mi się kojarzy . Ładnie .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!