Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Not In Love

Hej!


Ostatnio mój post był całkiem kolorowy, więc tym razem postanowiłam stworzyć po raz kolejny czarno-białe stylizacje.
Elementem wspólnym w obydwu stylizacjach jest zastosowanie cięższych butów do dosyć uroczej sukienki lub spodniczki. 
Osobiście bardzo podoba mi się to połączenie i jakiś czas temu zaczęłam szukać sobie podobnych butów : )
Dajcie znać co sądzicie o moich stylizacjach i tym zestawieniu : )
Stylizacja nr 1
Kolczyki Fallen Angel | Naszyjnik Velvet Orchid | Naszyjnik The JetSet | Kurtka Vinyl | Sukienka Bonjour Bizou | Pasek Antidote | Torebka Antidote | Rajstopy Pretty'n Love | Buty Nelly.com

Stylizacja nr 2
Okulary Pretty'n Love | Naszyjnik Callie's Picks | Golf Archive | Blezer Velvet Orchid | Pasek Museum Mile | Spódniczka Bonjour Bizou | Torebka Pretty'n Love | Buty Couture Tribute

PS
Od dłuższego czasu zauważam, że niekoniecznie podobają Wam się posty "featuring", dlatego zaprzestanę ich dodawania na jakiś czas : )

10 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są naprawdę super! Chyba w żadnej niczego bym nie zmieniła. Moje serce skradła szczególnie pierwsza, ale druga również jest bardzo udana.
    A do tego uwielbiam Crystal Castles! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mnie nie przekonuje,wywaliłabym te białe rajstopy,może lepiej by tu wyglądały zakolanówki...ja na codzień noszę glany,więc ja takie buty lubię :D któregoś dnia kupiłam sobie jeszcze takie fikuśne botki na grubej podeszwie z saszetkami :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. W pierwszej ta torebka średnio mi pasuje, jest zbyt elegancka tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są bardzo fajne, ale nie podobają mi się takie "mleczne" rajstopy. Trauma z dzieciństwa xD Użyłabym jakiś zakolanówek tam.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę mi się tak skojarzyły, jak robiłam tą stylizację XD.
      Uznałam, że i tak ich użyję haha próbowałam z zakolanówkami, ale coś mi wtedy nie grało : (

      Usuń
  5. Uwielbiam te piosenke! Co do stylizacji to wole druga, w pierwszej biala sukienka wydaje mi sie zbyt delikatna do reszty. W drugiej za to troche sie dusze na widok chokera na golfie xd w kazdym razie ladny komplecik tu powstal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żadna stylizacja nie podoba mi się w 100%. W 1 zestawieniu gryzie mi się torebka z paskiem, a w drugim marynarka ze spódnicą. Nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca wiem co zadziało się w talii w drugiej stylizacji ;// ale pierwsza stylka naprawdę w pytę hah ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek się zadział XD przy jego użyciu chciałam bardziej podkreślić talię haha

      Usuń
  8. Pierwsza stylizacja jest fajna, ale w drugiej nie podobają mi się proporcje. Zwłaszcza jeśli chodzi o ramiona. Lalka wygląda tutaj jak paker i nic na to nie poradzę że tak mi się kojarzy XD gdyby zamienić na jakąś lżejszą marynarkę byłby sztosik

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!