Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
34+35

Hej!


Jak tam u Was po sylwestrze? Mam nadzieję, że był on udany i spędziliście go w świetnej atmosferze : )
Dzisiaj postanowiłam stworzyć dla Was stylizacje z połączeniem spodni i sukienki.
Nie jest to nic nowego, widuję ten trend od dwóch lat (?), ale dopiero teraz udało mi się wymyślić coś własnego : )
Pamiętam, że kiedy pierwszy raz zobaczyłam takie połączenie niekoniecznie byłam do niego przekonana.
Obecnie bardzo mi się podoba i myślę, że mogłabym nawet ubrać się tak w realu : )
Co Wy sądzicie o takim zestawieniu ? Jak podobają się Wam moje propozycje? ; )

Stylizacja nr 1
Kolczyki Voile | Naszyjnik Velvet Orchid | Sukienka Antidote | Pasek Limited Edition | Torebka It Girls | Spodnie It Girls | Buty Roberta Einer Tribute
Stylizacja nr 2
Kolczyki Vinyl | Sukienka Windows On The World | Pasek Après-Ski | Torebka Antidote | Spodnie Young Hollywood | Sandałki Limited Edition


7 komentarzy:

  1. Obydwie stylizacje są ładne. Ja nie przepadam za połączeniami sukienek ze spodniami, bo to takie dla mnie dziwne. Może kiedyś się przekonam? Spodnie fajnie tu wypadają, bo znikają: w 1 stylizacji mają taki sam kolor jak sukienka, a w drugiej taki sam kolor jak bluzka.

    Mimo wszystko jestem na tak. Myślałam, że koszula w 2 stylizacji jest odrębnym elementem, ale z tego co widzę to ona i sukienka to jedna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są bardzo ładne, ale wolę bardziej pierwszą, może to dlatego że lubię niebieski 😊

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, świetnie wygląda kolorystycznie i spodnie są idealnie dobrane do sukienki.
    Druga jest równie ciekawa, skojarzyła mi się z ślubnymi kompletami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten trend się nie podobno.
    Stylizacje byłyby idealne, gdyby usunąć z nich spodnie 😀 W pierwszej bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takze kiedys nie przepadalem za tym polaczeniem. Za to coraz czesciej widze polaczenie spodni i sukienki w calkiem stylowy sposob. Podobaja mi sie Twoje propozycje, sa swieze i nieprzeladowane. Chociaz bardziej sklaniam sie w kierunku drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się nie podoba połączenie spodni z sukienkami. W pierwszej się to jeszcze jakoś broni ze względu na kolor, ale i tak nie pasuje wg mnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!