Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bling bling - Makeup
Niespodziewane spotkanie! Hej i czołem, wracam na chwilkę do Was z postem makijażowym, którego już dawno nie było... Możecie wrócić do starych czasów i przejrzeć moje graficzne makijaże pod tym linkiem. Dzisiejszy makijaż nie był nawet planowany, wyszedł tylko dlatego, że ostatnio chciałem powrócić do przeszłości i przeglądałem stare grafiki, nie tylko moje, ale też innych stardollowiczów. Pamiętacie Wieczko6? Marta była moją ulubioną graficzką, uwielbiałem jej prace, bo chyba najbardziej wpasowywały się w tematykę stardolla.
Nie przedłużając, po przeglądaniu starych grafik, stwierdziłem, że mam znowu ochotę na zrobienie coś z lalką na stardoll no i tak powstała mini grafika.

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Śliczny ten makijaż! W ogóle ta grafika to sztos *.*
    Wieczko6 oczywiście kojarzę, zawsze zazdrościłam, że robi takie super nagłówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak pieknie wyglada! Nie wiem czy bardziej podobaja mi sie usta czy makijaz oka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna grafika *-* uwielbiam takie minimalistyczne propozycje

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Wygląda to naprawdę imponująco.

    P.S. Cieszę się, że już zniknął ten latający śnieg, o wiele lepiej mi teraz komentować Waszego bloga i przeglądać posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta grafika jest cudowna! Naprawdę jestem pod wrażeniem nie tylko makijażu, a całości. Te włosy i bluzka wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiałam Wieczko6. To była moja ulubiona graficzka w stardollowym stylu. Szkoda że jej blog jest martwy od lat... Makijaż super, ale chciałabym zwrócić uwagę także na bluzkę. Gdyby graficy na sd robili ubrania takiej jakości, to od razu to stardollowe życie byłoby jakieś takie lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż piękny :) Wieczko6 to teraz "Rynn rysuje" na fb.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny makijaz, super bluzka <3 tylko brwi mi sie nie podobaja ;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!