Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
“Każda porażka jest szansą żeby spróbować jeszcze raz, tylko mądrzej."

 

Szczęśliwego Nowego Roku kochani! 

Jak minął Wam sylwester? Dobrze się bawiliście? No i oczywiście jak tam Wasze plany na nowy rok. Ja mam małą listę rzeczy które chciała bym zrealizować. Jak to wyjdzie to się jeszcze okaże. Tworzycie swoje listy postanowień? W sumie tak najbardziej to chciała bym żeby ten rok przyniósł nam odrobinę normalności. Marzy mi się jakaś podróż, pozbycie się maseczek i w końcu dobre jedzonko w restauracji, kino czy po prostu spacer bez tej masakry na buzi. No i mam nadzieje, ze wyczerpałam już pecha na najbliższe miesiące... Trzymajcie kciuki ;p Bo jakby nie patrzeć jest mi cholernie przykro... Zarówno broszka jak i mój telefon były mi bliskie... 

Trzymajcie się 



7 komentarzy:

  1. Nie robię postanowień noworocznych... ale czekam z niecierpliwością na otwarcie siłowni... Powiedzmy, ze to będzie moje postanowienie :D Baaardzo chciałabym wrócić do normalności, przykro mi jak widzę puste miasto, pozamykane bary, restauracje, zero życia po 19 :(

    Nie jestem jakąś wielką fanką drewna w mieszkaniu, ale bardzo podoba mi się taki "dziki" klimat w tej sypialni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mega aranżacja :D ja postanowień żadnych nie mam,bo i tak nigdy nic z tego nie wychodzi xd sylwester nijaki,byłam w pracy do 22:00,z koleżankami przesiedziałyśmy jak durne,w sklepie były pustki,masakra....

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam postanowień od paru lat, bo to nie wychodzi :D Chciałabym żeby znów wszystko było otwarte... :c
    Mój sylwester był sympatyczny, za to nowy rok przywitaliśmy wizytą na SOR-ze. Przyjaciółka wraca do domu z pamiątką w postaci gipsu.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj prawdziwy sylwester byl taki ze go prawie nie bylo xd poszedlem spac niewiele po polnocy, nie lubie spac pozno. Rowniez mam swoje male plany na ten rok. Na pewno chce w koncu wybrac sie na jakas fajna zagraniczna wycieczke, jeszcze lepsza jak 2 lata temu =) oj czekam az bedzie koniec z maseczkami, obrzydza mnie to jak jest mokra... ja podobnie jak Ksante nie uwielbiam duzej ilosci drewna, ale podoba mi sie zestawienie tych meblj z tapeta. Uroczo wyglada kacik z lustrem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam postanowienia noworoczne, ale moim marzeniem jest powrót do normalności. Mam nadzieję, że ruszymy się zaszczepić i powoli zaczniemy żyć jak przed pandemią. Co do postanowień to przede wszystkim zrzucić z parę kilo i być szczęśliwą. Może uda mi się pojechać na zagraniczne wakacje, bo w tamtym roku niestety nie byłam i teraz czuję się "???".

    Co do wnętrza, mnie się podoba. Drewno jest super! Tygrysek chyba też tak uważa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka postanowień, może uda mi się je zrealizować.
    Wnętrze jest naprawdę śliczne – uwielbiam drewno, więc kupiłaś mnie całkowicie tym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam postanowienie zdać w końcu prawko w tym roku. Aranżacja bardzo ładna, mogłabym mieć taką sypialnię ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!